Кинескиот производител на батерии Contemporary Amperex Technology Co Ltd (CATL) објави нови информации за својот проект за електричен авион.
Иновациите на CATL би можеле да ја унапредат електричната воздухопловна индустрија и да обезбедат импресивен опсег за цивилен авион тежок осум тони.
Говорејќи на годишниот состанок на World Economic Forum Annual Meeting of the New Champions,, претседателот на CATL, Робин Зенг рече дека новите батерии на компанијата ќе обезбедат опсег од 2.000 до 3.000 километри до 2027 или 2028 година.
Годишниот настан познат како Летен форум во Давос започна во вторник на 25 јуни во Далиан, кинеската провинција Лиаонинг.
CATL успешно го тестираше својот цивилен авион тежок четири тони и сега се надева дека ќе има авион од осум тони што ќе лета до 2027 година. Според извештајот објавен од China Daily, ова е прв пат CATL јавно да зборува за досегот на авионот.
Компанијата ја користи својата кондензирана батерија, која беше претставена во април 2023 година, која е специјално произведена за електрична авијација и има густина на енергија до 500 Wh/kg во една ќелија. Тоа е двојно поголема густина на енергија од просечната батерија на електричен автомобил.
Електричната авијација е голем предизвик, а американската вселенска агенција NASA минатата година го откажа својот проект за електричен авион X-57 без ниту еден пробен лет. Сепак, таа рече дека проектот обезбедил многу корисни податоци за компаниите кои се занимаваат со електрична авијација.