Технологијата развиена од швајцарскиот стартап Morand го користи најдоброто од традиционалните батерии и ултракондензатори
Швајцарскиот стартап Morand разви технологија што треба да овозможи батериите на електричните возила да се полнат побрзо отколку што е потребно за полнење возила со мотори со внатрешно согорување на бензинска пумпа. Новата технологија која може да ги полни електричните автомобили за само 72 секунди е хибриден систем кој користи технологија на традиционални батерии и ултракондензатори.
Идеја на поранешен Ф1 возач
Според Американскиот институт за нафта, просечен резервоар за гас на автомобил се полни за две минути. Новиот електричен хибриден батериски систем, наречен eTechnology, речиси го намалува тоа време на половина. Morand тврди дека еТехнологијата исто така гарантира многу подолг животен век од литиум-јонските батерии кои традиционално се користат во електричните возила.
Компанијата е основана од поранешниот Ф1 возач и тим менаџер Беноа Моранд, клучен играч во развојот на Hope Racing Oreco 01 Hybrid, првиот хибриден прототип што ја започна на трката 24 часа Ле Ман пред повеќе од десет години. Компанијата сега сака да ги примени енергетските технологии развиени за моторни трки во секојдневните решенија во енергетската транзиција.
Автомобили, дронови, велосипеди
Стартапот вели дека за време на тестирањето, прототипот на неговото решение за eTechnology може да наполни до 80 проценти за само 72 секунди, 98 проценти за 120 секунди и 100 проценти за 2,5 минути до 900 A/360 kW.
Иако тие времиња очигледно нема да важат за поголемите батерии над 100 kWh што се користат во ЕВ со најдолг дострел, Моранд вели дека тоа е добро прилагодено за малите градски автомобили како Citroën Ami со батерии од 5,5 kWh. Технологијата може успешно да се примени и за возење дронови и е-велосипеди.