Instagram, популарната апликација за споделување фотографии и видеa од Meta, ќе се фокусира на кратки содржини наместо на долги видеа, изјави шефот на компанијата Адам Мосери.
Оваа стратегија е во согласност со „основниот идентитет“ на Instagram за поврзување на луѓето со пријателите и помагање да ги истражат нивните интереси. Иако долгите видеа сè уште може да се поставуваат, приоритет на платформата останува на кратките видеа.
На прашањето на еден корисник за долгите видеа, Мосери одговори со краток видео клип во кој рече „не“ и ја објасни стратегијата на компанијата. Тој објасни дека апликацијаta има две главни цели: да го олесни поврзувањето на корисниците со нивните пријатели и да им овозможи да ги истражуваат нивните интереси. Овие цели се симбиотски.
На пример, корисниците често споделуваат кратки видеа, како што се Reels, со пријателите кои имаат слични интереси. Ова споделување поттикнува поврзување и ги одржува корисниците ангажирани со содржината што ја споделуваат други.
Спротивно на тоа, долгите видеа ја нарушуваат оваа рамнотежа. Мосери истакна дека гледањето видео од 10 или 20 минути доведува до помала интеракција со пријателите и помала веројатност за споделување на содржината. Ова го нарушува основниот идентитет на Instagram, поради што платформата нема да се фокусира на видео содржини со долга форма.
Instagram претходно ја лансираше IGTV, посебна функција за видеа со долги форми, во 2018 година. Тоа им овозможи на корисниците да поставуваат видеа до еден час, што во тоа време не беше можно на Instagram. Сепак, IGTV беше укинат во 2022 година бидејќи компанијата го префрли својот фокус на Reels.