Глобалниот лидер во апарати за домаќинство и електроника, Hisense, ги претстави своите планови за понатамошен раст на Партнерската конференција во Берлин. По тој повод беа претставени и новитети кои уште еднаш потврдија дека брендот се залага за врвен квалитет и создавање паметни производи кои не само што ги задоволуваат, туку и ги надминуваат потребите на корисниците.
Фишер Ју, претседател на Hisense Group, ги претстави стратешките планови фокусирани на подобрување на брендот, производите и услугите врз основа на оптимизација на индустриската структура. Тој дополнително ја истакна посветеноста на компанијата за понатамошно глобално проширување.
„Воодушевени сме што гледаме дека Hisense остварува одлични резултати во првата половина од 2024 година. Бизнисот со крајните корисници на Hisense постигна двоцифрен раст на приходите, додека растот од 18 проценти на странските пазари го нагласува успехот на долгорочната стратегија заснована на пристап до клиентите, технолошки иновации и глобална визија. На овој начин создадовме одлична основа за имплементација на нашите стратешки надградби на брендот, индустриската структура и глобализацијата“, истакна Ју и додаде дека според испораката на телевизори во првиот квартал од оваа година Hisense е на второ место на глобално ниво, веќе вторпат по ред.
Посветеност на глобална експанзија
Со цел да ја задржи својата конкурентска предност, Hisense ќе продолжи да ги надградува своите апарати во комплетни системски решенија. Ова вклучува користење облак платформи како што е ConnectLife за паметни апарати за домаќинство и HI-Star AI за интелигентна интеракција. Системските решенија во бизнисот се приоритет за одржливост и се прилагодени на различните потреби на корисниците, усогласени со долгорочните еколошки и социјални цели на компанијата.
Покрај тоа, Hisense ќе продолжи активно да развива бизниси во областа на паметниот транспорт, паметните згради, здравството, управувањето со енергијата и автомобилската електроника, консолидирајќи ја својата лидерска позиција во одржливиотразвој. Системските решенија во бизнисот се приоритет за одржливост и се прилагодени на различните потреби на корисниците, усогласени со долгорочните еколошки и социјални цели на компанијата.
Искористувајќи ја постоечката мрежа од 26 центри за истражување и развој, 34 индустриски паркови и производствени бази, компанијата ги зајакнува локалните таленти и ги зајакнува регионалните синџири на производство и снабдување.
Спорт и технологија
Поврзувајќи ги спортот и технологијата, Hisense користи спортски спонзорства како платформа за да ги прикаже своите технолошки иновации низ целиот свет, демонстрирајќи како напредната технологија може да ги подобри спортските настани и секојдневниот живот на корисниците.
Hisense е официјален спонзор на UEFA EUROод 2016 година, а првото спонзорство на компанијата претставуваше значајна пресвртница. Во меѓувреме, приходите на Hisense во странство се зголемија од три и пол милијарди на дванаесет милијарди американски долари, што е зголемување за три и пол пати.
За Hisense
Hisense е водечки светски бренд за апарати за домаќинство и електроника за широка потрошувачка и официјален партнер на UEFA EURO 2024™. Според податоците на Omdia, Hisense е рангиран бр. 2 на глобално ниво во испораки на телевизори и бр. 1 во сегментот на телевизори од 100″ во 2023 година и првиот квартал од 2024 година. Компанијата брзо се прошири и работи во повеќе од 160 земји,специјализирана за мултимедија производи, апарати за домаќинство и интелигентни ИТ информации.