Google повеќе не индексира нови содржини за да избегне голем број неквалитетни
Неодамна, технолошкиот гуру Винсент Шмалбах изјави дека Google повеќе не ја индексира содржината на новите сајтови (по дифолт), туку применува поселективни пристапи за индексирање на содржината. Се вели дека оваа фундаментална промена има за цел да се спротивстави на постојаното зголемување на неквалитетната содржина и проблемите со оптимизацијата на пребарувачите (SEO).
Google во минатото беше посветен на индексирање на целиот интернет, но со експлозивниот раст на содржината, голема количина на неквалитетни содржини ја преплавија мрежата. Во исто време, со порастот на содржината генерирана од вештачка интелигенција, Google се соочува со предизвик да разликува квалитетна содржина од содржина генерирана од машина и мораше да ја преиспита својата стратегија за индексирање.
Клучни точки на новата стратегија за индексирање
Google сега работи во режим на неиндексирање „по default“ и новата содржина се индексира само кога се смета дека тоа е апсолутно неопходно:
- Содржината мора да биде доволно нова или да пополни одредена празнина, само фактот што областа за која говори објавената содржина не е широко опфатена, не е доволна сама по себе;
- Веб-страниците со добра репутација и авторитет во одредени области веројатно ќе имаат повеќе индексирана содржина;
- Добро познатите страници ќе имаат повеќе индексирана содржина, додека помалку познатите сајтови или блогови ќе бидат предмет на построга селекција;
- За да избегне пропуштање важни вести или ажурирања, Google привремено ќе индексира нова содржина и потоа ќе ја отстрани од индексот по одредено време. Затоа, тоа што содржината е индексирана не мора да значи дека Google ја смета таа содржина за вредна, пренесува mydrivers.
Сето тоа ќе внесе големи промени и ќе влијае на посетата, особено на помалите сајтови кои патем, помалку или воопшто не инвестираат во рекламирање кај најголемата интернет компанија.