Netflix доби осум милиони нови претплатници дури и по непопуларните мерки за забрана за споделување лозинки и зголемување на цените на претплатата
Популарниот ситриминг сервис продолжи да ги проширува своите услуги со создавање на сопствена оригинална содржина, постојано проширување на својата понуда со додавање нови ТВ серии и филмови и подобрување на корисничкото искуство преку подобрени функции.
Сепак, овие промени имаат своја цена, па платформата неодамна ги зголеми цените за претплата. И покрај ова зголемување на цената, најголемата компанија за стриминг доби осум милиони нови претплатници на глобално ниво, со што уште еднаш го докажа својот меѓународен успех.
Растот на Netflix е навистина импресивен, бидејќи компанијата доби осум милиони нови претплатници на глобално ниво од април, и покрај зголемувањето на цените. Компанијата работи напорно на проширување и раст, не само со своите производи и карактеристики, туку и со платени претплати.
Netflix оствари импресивен раст и покрај зголемувањето на цените
Netflix активно работеше и на забраната за споделување лозинки, што ги поттикна корисниците да се префрлат на платени претплати и додадоа меѓународно признати серии за да ги зголемат приходите.
Платформата исто така поттикнува претплати со реклами и организира настани во живо за да привлече повеќе претплатници. Сите овие напори очигледно вродија со плод, бидејќи Netflix успеа да ги надмине целите во врска со бројот на претплатници.
Неодамна, Netflix сподели документ со информации за претплатниците во кој се истакнува заработката од вториот квартал. Еден важен аспект беше и зголемувањето на претплатниците, односно компанијата се пофали дека сега има вкупно 278 милиони претплатници на стриминг сервисот ширум светот.
Компанијата поттикнува повеќе корисници да се претплатат на реклами, со отстранување на најевтиниот план без реклами. Овој потег помогна да се зголемат претплатите за реклами за 34 проценти во вториот квартал.
Моментно, најевтиниот план изнесува 15,49 долари месечно. Претплатите поддржани од реклами започнуваат од 6,99 долари месечно и вклучуваат околу пет минути реклами на еден час гледање. Должината на рекламите може да варира, но тие обично се поставуваат пред и за време на содржината.