Meta го претставува AI Studio, алатка што им овозможува на корисниците да креираат AI верзии од себе за да комуницираат со следбениците на Instagram и на интернет
Meta отвора можност за корисниците да креираат верзии на вештачка интелигенција на Instagram или на интернет, користејќи нова алатка наречена AI Studio. Идејата е креаторите и сопствениците на бизниси да ги користат овие AI профили за да комуницираат со своите следбеници во нивно име.
Тие ќе можат директно да разговараат со луѓето во чет thread-oвите и да одговараат на коментарите на нивниот профил. Функцијата засега е достапна само за американските корисници, а Meta вели дека можат да започнат со AI Studio преку нејзината страница или со лансирање на нов AI chat директно на Instagram.
Во блог објавен во понеделникот, компанијата објави дека „креаторите можат да ја приспособат својата вештачка интелигенција врз основа на работи како нивната содржина на Instagram, темите што треба да ги избегнуваат и линковите што сакаат да ги споделуваат“. Објавата понатаму вели дека креаторите ќе можат да ги дотеруваат работите како што се автоматските одговори на нивната вештачка интелигенција и да диктираат со кои специфични сметки е дозволено вештачката интелигенција да комуницира.
AI Studio овозможува и креирање на сосема нови знаци со вештачка интелигенција што може да се користат во сите Meta апликации. Тука, Meta ги таргетира стартапите како Character.AI и Replika, каде што луѓето веќе можат да разговараат со тематски чет-ботови. Како прилагодена продавница за GPT на OpenAI, Meta ќе прикажува и AI ликови, кои ги креираат лушето, за да можат други да ги испробаат.
Meta првпат го испроба овој концепт, така што неколку познати личности креираа AI верзии од себе со ист изглед, но различни имиња и особини. Во тоа време, Meta истакна дека го прифатила пристапот бидејќи била загрижена дека верзиите со вештачка интелигенција на познати личности би можеле да кажат проблематични работи во име на нивните човечки пандани. (Дури и со вградените контроли во AI Studio, ова најверојатно и натаму ќе се случува. На крајот на краиштата, сепак се работи за генеративна AI технологија.)
Изгледа дека Meta е барем свесна дека се работи за чувствителна област. Компанијата вели дека AI профилите се јасно означени секаде каде и да се појават. Прирачникот за креаторите на компанијата го детализира процесот на создавање вештачка интелигенција и се чини дека на креаторот е да ги наведе темите на кои AI нема да одговори. Едно од примерите на Мета прашањата на кои AI може да биде упатен да не одговори е: „Дали треба да инвестирам во крипто?