Елон Маск и тимот на SpaceX можат да бидат исклучително задоволни од растот на бројот на корисници на нивниот сателитски систем Starlink. Кога го објавија соѕвездието сателити, кое сега има речиси 6.000 парчиња во ниската орбита, SpaceX нагласи дека не сакаат да се натпреваруваат со класичниот широкопојасен и мобилен интернет, туку сакаат да обезбедат пристап на брз интернет во сите делови на светот, вклучително и во оддалечените и руралните места каде што оптиката сè уште не е пристигната, а мобилниот сигнал е слаб или отсутен.
Претходно оваа недела, претседателката на компанијата Гвин Шотвел коментираше дека бројот на корисници на брзиот сателитски интернет на Starlink ќе надмине 4 милиони оваа недела, а SpaceX вчера потврди дека оваа бројка сега е достигната. Оваа бројка ја покажува стапката со која расте бројот на корисници на сателитски интернет на Маск, а на новите милиони корисници им беа потребни само околу четири месеци.
Starlink започна да ја обезбедува оваа услуга во октомври 2020 година, кога нивниот сателитски интернет сè уште беше во тест фаза. По нешто повеќе од две години, бројот на корисници достигна еден милион, што беше во декември 2022 година, а во септември 2023 година таа бројка ќе достигне 2 милиони.
Оваа услуга сега е достапна во повеќе од 100 земји, а сателитскиот интернет на Маск е популарен меѓу бродовите за крстарење и авиокомпаниите, па неодамна „Ер Франс“ објави достапност на брз интернет во своите авиони преку Starlink.
Со растот на бројот на корисници растат и приходите од сателитски интернет. Пред 2 години тие изнесуваа 1,4 милијарди долари, а годинава оваа бројка би можела да порасне и до 6,6 милијарди долари, според предвидувањата на консултантската компанија Quality Space. Како што истакнува TechCrunch, Starlink е клучен за планот за комерцијализација и истражување на вселената на SpaceX. Имено, компанијата има намера да ги искористи приходите од сателитскиот интернет за финансирање на идниот развој и производство на ракетата Starship, која, смета Маск, еден ден би ги однела луѓето не само на Месечината, туку и на Марс – и тоа многу брзо.
Иако Starlink стана главен играч на пазарот на сателити за само неколку години, земајќи значителен дел од пазарот од компании како Viasat и SES, сателитите на Маск се исто така загрозени од зголемената конкуренција во иднина, како што е Amazon, кој го развива неговиот Project Kuiper.