Компанијата Meta одлучи да ја врати технологијата за препознавање лица во своите апликации откако пред повеќе од три години го „исклучи“ овој систем на социјалната мрежа Facebook поради негативни реакции од јавноста.
Компанијата на Марк Цукерберг ќе почне да користи алатка за препознавање лица на Facebook и Instagram со цел да се бори против измамите и да им помогне на корисниците кои го изгубиле пристапот до нивните профили, се вели во соопштението.
Првиот тест ќе користи препознавање на лица за откривање лажни реклами кои користат лица на познати и други јавни личности.
„Доколку нашиот систем открие дека тоа би можело да биде измама со ликот на јавна личност, ќе користиме технологија за препознавање лице за да го совпаднеме лицето во рекламата со профилните фотографии на таа јавна личност на Facebook и Instagram. Ако најдеме совпаѓање, како и ако огласот е измама, ќе го блокираме“, велат од Meta.
Компанијата веќе ја овозможи функцијата за мал број познати личности и јавни личности, а во наредните недели ќе почне автоматски да додава повеќе луѓе. Сепак, поединците ќе имаат можност да се откажат од заштитата.
Meta веќе има одредени системи за проверка на реклами за потенцијални измами, но не секогаш успева бидејќи многу легитимни компании користат познати личности и јавни личности за да ги пласираат своите производи.
„Ова е процес во реално време, побрз и попрецизен од рачниот преглед“, рече Моника Бикерт, потпретседател за содржини во Meta.
Покрај тоа, Meta тестира и алатки за препознавање лица за да реши уште еден долгогодишен проблем на Facebook и Instagram, а тоа е враќање на профилот. Компанијата експериментира со опцијата „video selfie“, која им овозможува на корисниците да прикачат снимка од себе, по што Meta ја споредува со нивните профилни фотографии во случаи кога корисниците имаат проблеми со нивните заклучени профили. Компанијата исто така ќе ја користи алатката за да ги спречи хакерите да пристапуваат до профили користејќи украдени ингеренции.
Алатката нема да им помогне на сите што ќе изгубат пристап до нивниот профил на Facebook или Instagram. Многу деловни страници не содржат фотографија од лицето, така што во овој случај ќе биде неопходно да се користи постоечкиот метод за враќање на профилот на Meta. Бикерт рече дека новиот процес ќе им го отежне многу на оние со лоши намери.
Во двата случаи, Meta „веднаш ќе ги избрише“ податоците собрани со препознавање на лицето, што се користи за споредба. Исто така, скенирањата нема да се користат за други цели. Познатите личности ќе можат да изберат дали сакаат заштита од лажни реклами или не.