„Играњето на „The First Descendant“ на мониторот Odyssey со HDR10+ GAMING ви овозможува да ги искусите живописните, висококвалитетни графики на играта во најдобро издание“, Јунхван Ким (Junhwan Kim), Главен програмер, тим за играчки погон, Nexon Games
Развојот на игрите е уметност, и како и секое ремек-дело, бара вистинските алатки. Најновиот наслов на Nexon, „The First Descendant,“ има за цел да го редефинира жанрот looter shooter со своите зачудувачки визуелни ефекти и имерсивен гејминг. Во сржта на овој развоен процес е Odyssey OLED G8 на Samsung — монитор кој не само што ги прикажува овие графики, туку и ги подига на ново ниво на реализам.
Придружете ни се на патувањето зад сцената со програмерите од Nexon Games, кои откриваат како оваа врвна дисплеј технологија помогнала да се реализира нивната амбициозна визија. Од прецизноста на боите до брзината на одговор, дознајте зошто Odyssey OLED G8 е повеќе од обичен монитор — тој е вистинска пресвртница во индустријата.
Odyssey OLED G8: Доминирајте во акцијата со The First Descendant | Samsung
Основан во 1994 година, Nexon стана глобален лидер во онлајн гејмингот. Познат по создавањето популарни наслови како MapleStory, Dungeon & Fighter и KartRider, Nexon продолжува да ги поместува границите во светот на гејмингот. Оваа година, компанијата го претстави „The First Descendant,“ looter shooter кој привлече 260.000 истовремени гејмери на лансирањето. Nexon се фокусира на проширување на своето глобално присуство и адаптирање кон брзо променливата гејминг индустрија. Во 2021 година, Nexon ја заврши аквизицијата на Embark Studios AB, компанија со седиште во Стокхолм, Шведска, која развива повеќе проекти за глобално објавување.
П: Можете ли да ни кажете нешто за вашата улога во развојот на „The First Descendant„ и како придонесовте за создавањето на играта?
Ким: Јас сум одговорен за играчкиот погон. Развивам софтвер што интегрира основни елементи како графики, звук и физички погони, обезбедувајќи да функционираат заедно беспрекорно.
Ви: Се занимавам со концептуален дизајн на околината. Мојата улога вклучува создавање на општиот концепт на играта и дизајнирање на позадините и ликовите кои се вклопуваат во таа околина.
П: По што се издвојува „The First Descendant“? Кои беа клучните иновации и избори на дизајн кои го дефинираа вашиот пристап?
Ким: „The First Descendant“ е looter shooter кој комбинира механика на пукач од трето лице (TPS) со елементи на игри со улоги (RPG). Се одликува со спектакуларни борбени сцени, висококвалитетна графика и богат систем на плен исполнет со моќно оружје и опрема. Суштината на играта лежи во раскажувањето на приказната, развојот на ликовите и потрагата по најдоброто оружје и опрема.
Нашиот главен фокус беше да го оживееме отворениот свет на „The First Descendant“ преку врвна графика. Со употреба на Unreal Engine 5, ги искористивме предностите на Nanite за постигнување на многу детални околини, што ни овозможи добивање на сложени пејзажи и објекти со неверојатна прецизност. Ова беше клучно за создавање имерсивно искуство на отворен свет, каде играчите можат да истражуваат огромни и визуелно зачудувачки околини. Lumen, исто така, одигра значајна улога, овозможувајќи осветлување во реално време кое динамично реагира на светот на играта и ликовите, дополнително подобрувајќи го реализмот на играта.
* Отворен свет: Елемент на дизајн на игра кој им овозможува на играчите слободно да истражуваат поголем дел од подрачјата со минимални ограничувања.
* Играчки погон развиен од Epic Games, познат по клучните карактеристики како што се Nanite, која ефикасно обработува графика со голем капацитет, и Lumen, која ги подобрува светлосните ефекти.
Ви: Играта е сместена во апокалиптичен свет каде фракциите — секоја со своја традиција — се борат за опстанок. Приказната ја следи борбата на човештвото против Vulgus, освојувачи кои речиси ја истребија човечката раса. Играчите ја преземаат улогата на потомци, започнувајќи потрага за пронаоѓање на Железното срце, финалното оружје за завршување на војната.
Што се однесува до дизајнот, нашата цел беше да создадеме апокалиптичен свет кој изгледа богат и имерсивен, избегнувајќи преголемо мрачно и футуристичко чувство што често се гледа во слични околини. Самата околина е клучен дел од раскажувањето на приказната. Затоа, интегриравме шарени дизајни ориентирани кон иднината за градот Албион за да ја балансираме мрачната атмосфера со чувство на надеж. Овој пристап не завршува само со визуелната привлечност, туку исто така, помага играта да ги ангажира играчите и на емотивно ниво.
П: Како гејминг програмер, кои фактори ги сметате за најважни во создавањето визуелно импресивно гејминг искуство?
Ким: Екран со висок квалитет е клучен за прецизно прикажување на графиката и визуелните елементи на играта. Денешните стандарди за играње бараат беспрекорно играње со живописна графика, голем број на слики во секунда, детални резолуции и минимално доцнење на внесот. За целосно уживање во овие подобрувања, клучно е да се користи гејминг монитор со висока резолуција, широк спектар на бои и брзо време на одговор.
Како дел од нашата соработка со Samsung, го добив Odyssey OLED G8 за време на развојот на „The First Descendant“ и она што се истакна беше неверојатниот квалитет на приказот на мониторот — точноста на боите, изразите и брзото време на одговор. Мониторот испорачува бои и контраст со високо ниво на прецизност, што беше клучно за развојот на играта. Времето на одговор од 0,03 ms (GTG) направи забележлива разлика и за време на нашите демонстрации.
“[Со Odyssey OLED G8] добивате две различни искуства на приказ со еден монитор —16:9 за работа и 21:9 за играње”
–Ви Синвук (Wi Sinwook), водечки светски концептуален уметник од тимот за концептуален дизајн на околината, Nexon Games
Ви: Како светски концептуален уметник, постојано се прашувам: „Како можам најдобро да им ја пренесам вселената на играчите?“ Сакам играчите да го доживеат секој детаљ од околината, па дури и суптилните изрази на ликовите, онака како што биле замислени. За тоа, екранот што прецизно ги репродуцира боите и фините детали е клучен. Кога играчите можат да ги видат суптилните нијанси во сенките и живописните бои, тоа значително ја подобрува нивната имерсивност во играта.
П: Освен квалитетот на сликата, дали имаше други карактеристики на Odyssey OLED G8 кои се истакнаа кога работевте и ја демонстриравте играта?
Ким: „The First Descendant“ е игра со повеќе платформи, достапна на компјутер (Steam) и конзоли. Фактот дека Odyssey OLED G8 поддржува до три надворешни влезови[2] беше особено корисен кога тестиравме на различни платформи. Елегантниот, метален дизајн, исто така, заштеди простор и ја надополни научно-фантастичната естетика на играта.
Ви: Работејќи на дизајнот и демонстрирајќи ја играта на Odyssey OLED G8, открив дека играњето е побеспрекорно и поудобно во споредба со претходниот монитор. Боите и контрастот беа балансирани и прецизни, дури и на големиот екран.
Исто така, многу ја ценев можноста за префрлање на соодносот на екранот помеѓу 16:9 и 21:9 со само едно менување на поставките. Обично ги избегнувам широките монитори поради аголот на гледање, но Odyssey OLED G8 го направи удобен процесот на префрлање помеѓу соодносите за различни задачи — 16:9 за работа и 21:9 за демонстрација на играта. Голема предност е што добивате две различни искуства на приказ со еден монитор.
„Фактот дека Odyssey OLED G8 поддржува до три надворешни влезови беше особено корисен кога тестиравме на платформи како компјутери и различни конзоли.“
– Јунхван Ким (Junhwan Kim), Главен програмер, тим за играчки погон, Nexon Games
П: Што мислите, кои карактеристики на Odyssey OLED G8 ќе го подобрат искуството за играчите на „The First Descendant“?
Ким: „The First Descendant“ е првиот HDR10+ GAMING наслов во светот. Соработувавме со Samsung за да ја имплементираме оваа технологија во нашата игра, оптимизирајќи ја врвната светлина на мониторот и поддржувајќи стандард HDR без потреба од рачно подесување[3]. Играњето на „The First Descendant“ на Odyssey монитор со HDR10+ GAMING ви овозможува да доживеете живописни, висококвалитетни графики во нивното најдобро издание.
* HDR10+ GAMING: Гејминг технологија што го подобрува квалитетот на сликата преку анализа на содржината на играта за да се подобрат графичката длабочина и придружните функции како што се времето на одговор и Auto HDR.
Ви: За разлика од мојот претходен монитор, каде боите блиску до рабовите имаа тенденција да затемнуваат, Odyssey OLED G8 одржуваше конзистентна осветленост низ целиот екран. Тенкиот рам и жлеб, исто така, го олеснуваат фокусирањето на играта.
Ким: Исто така, сметав дека функцијата Game Bar е корисна. Кога Odyssey OLED G8 е поврзан со компјутер или конзола, автоматски ја повикува Game Bar. Со избирање на FPS режимот на Game Bar се осветлуваат темните области во играта, давајќи ви предност над скриените непријатели. Исто така, звукот станува побогат, дополнително подобрувајќи го имерсивното искуство.
▲ (Лево) Основни поставки на Game Bar без избран жанр, (Десно) FPS жанр избран на Game Bar.
П: Дали имате завршни зборови за играчите на „The First Descendant“?
Ким: Ако сте обожавател на „The First Descendant“ или било која shooter-игра од трето лице (TPS) со висококвалитетна графика, Odyssey OLED G8 е одличен избор. Има висока стапка на освежување, широк спектар на бои и брзо време на одговор, што навистина го подобрува гејминг искуството.
Ви: Секогаш се колебав помеѓу избор на монитор со висока резолуција и стапка на освежување за гејминг или монитор со прецизни бои и контраст за развој. Odyssey OLED G8 совршено ги задоволува и двете потреби, па со сигурност можам да го препорачам на секој гејмер… или програмер!