Според најновите податоци на Canalys, Samsung во третиот квартал од 2024 година го задржа првото место на пазарот на паметни телефони, но разликата во однос на конкуренцијата е намалена
Глобалниот пазар на паметни телефони постепено се опоравува, постигнувајќи најдобри резултати во третиот квартал од почетокот на пандемијата. Според најновите податоци на Canalys, во светот биле испорачани скоро 310 милиони телефони во периодот од јули до септември 2024 година, што е најдобар резултат уште од истиот период во 2021 година.
Samsung сè уште е водечки производител, но разликата во однос на конкуренцијата е намалена. Apple заостанува само за еден процентен поен, додека Xiaomi го зазеде третото место со само четири процентни поени разлика.
И покрај падот на пазарниот удел за два проценти, Samsung успеа да ја оптимизира својата линија на поевтини модели. Apple пак, се приближи до првото место благодарение на серијата iPhone 16, со дополнителна побарувачка за постарите модели, како iPhone 13 и iPhone 15 на индискиот пазар. Аналитичарите на Canalys предвидуваат дека Apple би можел да ја преземе водечката позиција во четвртиот квартал на 2024 година, иако со нешто помала разлика поради доцнењето со Apple Intelligence.
Кинеските производители Xiaomi, Oppo и Vivo примениле различни пристапи за зголемување на продажбата. Xiaomi се потпирал на отворениот пазар и сопствените продавници, додека Oppo успешно ја ребрендирал серијата A3 и постигнал добар резултат во Југоисточна Азија во ценовната категорија од 100 до 200 долари. Од друга страна, моделите од серијата V40 на Vivo, иако на прв поглед збунувачки поради сличните имиња и изглед, им помогнале да ја зголемат својата присутност на повеќе пазари.
Најголем пораст на испораките е забележан во регионите на Азија и Латинска Америка, каде што цените се прилагодени на конкуренцијата, а стимулите за дистрибутерите дополнително ја зајакнале продажбата во понискиот ценовен сегмент. Од Canalys истакнуваат дека пристапните телефони се клучни за уделот на пазарот, но наведуваат дека инфлацијата во голема мера ја ограничува профитабилноста на компаниите.
Очекувањата за 2025 година се прилично оптимистични, барем според моменталната состојба. Во САД, Кина и Европа се очекува раст на премиум сегментот преку телефони управувани од вештачка интелигенција, додека кинеските производители, како Vivo и Honor, ќе продолжат да го прошируваат своето портфолио на телефони од средниот ранг преку иновативни продажни стратегии со цел привлекување нови купувачи.