Продадени се 77,7 милиони игри во последниот квартал, што претставува зголемување од 10 милиони во споредба со минатата година.
Набрзо по лансирањето на моделот PlayStation 5 Pro, Sony откри дека до крајот на вториот квартал во 2024 година, продал вкупно 65,5 милиони конзоли PlayStation 5. Иако продажбата на конзоли се намалила за 1,1 милион примероци во споредба со истиот период лани (и вкупно се намалила за 2 милиони единици во 2024 година), тоа повеќе од доволно се компензира преку зголемената продажба на игри, која пораснала на 77,7 милиони единици, што е раст од 14,9 проценти во споредба со вториот квартал на 2023 година. Бројот на активни месечни корисници на мрежата PlayStation Network останал стабилен на 116 милиони, и покрај големото зголемување на цените кон крајот на минатата година.
Резултатот? Приходите пораснале за 9 проценти, а оперативната добивка се зголемила за неверојатни 73 проценти, достигнувајќи 445,1 милијарди јени (2,91 милијарда долари). Со оглед на овие профити и фактот дека компанијата има нов, поскап (и веројатно поисплатлив) модел на конзола подготвен за празничната сезона, Sony е оптимист за остатокот од годината, благо зголемувајќи ја својата прогноза за приходи.
Голем дел од успехот на Sony во продажбата на игри е акциониот RPG наслов Black Myth: Wukong, кој наводно продал 20 милиони единици во вториот квартал (вклучувајќи ја и PC верзијата). Друг успешен наслов бил и Astro Bot од првата рака, што покажува колку популарните игри може да влијаат на продажбата.
Sony има уште два квартала до крајот на фискалната година, која завршува на 31 март. Наслови од прва рака кои се очекуваат до тогаш вклучуваат Assassin’s Creed Shadow и Monster Hunter Wilds, планирани за февруари 2025 година. Сепак, фискалната 2025 година на Sony, која започнува во април, може да биде спектакуларна, со високо очекувани игри како Ghost of Yotei, Death Stranding 2, DOOM: The Dark Ages и Grand Theft Auto VI, кои ќе пристигнат подоцна следната година.