Овие реклами исто така ќе таргетираат корисници врз основа на возраст, пол и локација, а некои од нив нема да можат да се прескокнат неколку секунди. Исто така, Meta ќе ја намали цената на претплатата за некои европски корисници.
Meta Platforms планира да им понуди на корисниците на Инстаграм и Фејсбук во Европа помалку персонализирани реклами. Новата опција е воведена на барање на регулаторните тела на Европската унија.
Во наредните недели, луѓето во Унијата кои бесплатно ги користат платформите на оваа компанија со прикажување реклами ќе можат да изберат дали ќе гледаат реклами врз основа на она што Мета го нарекува „контекст“ – содржина што корисникот ја гледа за време на одредена сесија на платформите.
Овие реклами исто така ќе таргетираат корисници врз основа на возраст, пол и локација, а некои од нив нема да можат да се прескокнат неколку секунди. Мета, исто така, планира да ја намали цената на претплатите без реклами за европските корисници за околу 40 проценти.
„Новиот модел што го воведе Meta е под исклучива одговорност на таа компанија. Европската комисија не го одобри, ниту се согласи со него. Прерано е да се шпекулира за влијанието врз тековните постапки за проценка на усогласеност“, изјави портпарол на Унијата.
Тој додаде дека целта на највисокото извршно тело во Европа е што побрзо да ја доведе Мета до целосна и ефикасна усогласеност со европските прописи.
Минатиот месец, највисокиот европски суд пресуди дека Мета мора да го ограничи користењето на личните податоци собрани преку Фејсбук за таргетирано рекламирање, застанувајќи на страната на активистите за заштита на приватноста предводени од Макс Шремс.