Рекламна компанија најавува лансирање на оператиvвниот систем за телевизори Ventura, насочен кон интеграција на реклами и следење на корисничките навики
Во потег што илустрира значаен чекор кон производи фокусирани на продажба на реклами и следење на корисничките навики, една рекламна компанија влегува на пазарот на оперативни системи за телевизори.
Со тоа што се повеќе луѓе кои користат веб-стриминг за гледање телевизија, оперативните системи за паметни телевизори станаа најпрофитабилниот дел од ТВ-бизнисот. Сопствениците на оператувните системи прибираат вредни податоци за тоа како луѓето ги користат своите паметни телевизори и уреди за стриминг, што е корисно за сопствениците на ОС, како и за трети страни, како компании кои плаќаат за реклами дистрибуирани преку ТВ ОС. Во меѓувреме, бизнисот со рекламирање на паметни телевизори брзо расте, при што GroupM, најголемата светска фирма за медиумски инвестиции, очекува приходите од реклами да достигнат 38,3 милијарди долари оваа година, што е зголемување од 20,1% во споредба со претходната година.
Овој тренд ги поттикна операторите на TV OS, од Vizio и Roku до Samsung и LG, да бараат нови начини за интеграција на реклами и следење во нивниот ТВ софтвер. Сега, еден технолошки гигант за рекламирање планира и самиот да стане давател на ТВ оперативен систем.
The Trade Desk, кој е основан во 2009 година и продава една од најпопуларните платформи за рекламирање (што им овозможува на огласувачите да купуваат автоматизирани дигитални реклами во реално време кај различни издавачи), планира да лансира ТВ ОС наречен Ventura во втората половина од 2025 година, изјави извршниот директор Џеф Грин за Axios оваа недела.
The Trade Desk за Axios изјави дека на ОС работи веќе три години. Нивната објава за Ventura прикажа софтвер дизајниран да им угодува на огласувачите, но не опфати конкретни функции за корисниците кои би претставувале напредок во однос на денешните ТВ ОС. Компанијата тврдеше дека ќе го подобри корисничкото искуство со функции кои многу ТВ ОС веќе ги нудат, како што се „откривање содржини на повеќе платформи, персонализација, управување со претплати и на крај помалку (по-релевантни) реклами“. The Trade Desk, исто така, предложи дека Ventura би бил непристрасен во препораките за содржини бидејќи не поседува сопствена содржина, за разлика од други даватели на ТВ ОС како Amazon и Roku.
Според The Trade Desk, другите главни „предности“ на Ventura ќе вклучуваат „почист синџир на снабдување за рекламирање на стриминг телевизија, минимизирање на чекорите и трошоците во синџирот на снабдување – обезбедувајќи максимален поврат на инвестицијата за секој рекламeн долар и оптимизиран приход за издавачите“ и подобрено таргетирано рекламирање.
Телевизорите се продаваат со загуба за да се зајакне рекламниот бизнис
The Trade Desk планира да ја продава Ventura на производители на телевизори и дистрибутери, како и на други типови компании, како авиокомпании, хотелски ланци и „гејминг компании“, според Axios.
Фирмата за огласна технологија вели дека не сака директно да заработува од ОС и не планира да произведува хардвер.
Наместо тоа, Ventura треба да и’ помогне на The Trade Desk преку овозможување на своите огласувачки клиенти да допрат до повеќе луѓе. За разлика од тоа како сопствениците на телевизори традиционално ја гледаат целта на ТВ софтверот, Ventura ќе го приоритизира прикажувањето на најпривлечните типови реклами за сопствениците на телевизори. Грин ќе ја смета Ventura за успешна „ако постигне поголема транспарентност на цените и посилно мерење за CTV екосистемот на рекламирање во целина“, според Axios.
Ventura веќе привлекла интерес од Sonos, изјави извршниот директор Патрик Спенс за Axios. Се шпекулира дека Sonos развива сет-топ кутија за стриминг. Сериозното и јавно разгледување на нешто како Ventura од страна на аудиокомпанија сугерира каков вид деловен пристап би можеле да преземат со стриминг хардвер.
Интересот на The Trade Desk за креирање ТВ ОС фокусиран на тоа да биде корисен за огласувачите укажува на тоа колку рекламите станаа важни за компаниите кои произведуваат телевизори и/или ТВ софтвер. Некои, како Vizio и Roku, толку многу го прифатија овој тренд што продаваат телевизори „со маржа помеѓу -3 и -7%“, во обид да привлечат корисници, изјави Пол Греј, директор за истражување на потрошувачка електроника и уреди во Omdia, на конференција за CTV индустријата минатиот месец, според Broadband TV News. Тука е и Telly, стартап кој даваше телевизори бесплатно со цел да продава и следи реклами. (Telly телевизорите исто така имаат секундарен екран кој може да прикажува реклами кога ТВ е исклучен.)
Како што компаниите продолжуваат да користат ТВ софтвер за продажба на реклами и собирање на кориснички податоци, сопствениците на телевизори веројатно ќе продолжат да имаат сè помалку опции за гледање телевизија без реклами, пишува ArsTechnica.