Google најави нов круг на прилагодувања на резултатите од пребарувањето во Европа, како одговор на жалбите од помали конкуренти и можните санкции според Законот за дигитални пазари на Европската унија (DMA).
DMA, кој стапи на сила во март, го означува Google како „чувар на пристапот“. Овој статус го подложува Google на строги регулативи со цел да се обезбеди фер конкуренција во дигиталниот сектор. Законот им забранува на чуварите на пристапот да ги фаворизираат сопствените услуги пред услугите на конкурентите.
Како одговор на регулаторниот притисок и жалбите од конкурентите, Google, според информациите на Reuters, предложи неколку прилагодувања на резултатите од пребарувањето во Европа. Овие промени вклучуваат проширени и еднакво форматирани страници што им овозможуваат на корисниците да избираат помеѓу страници за споредба и веб-страници на добавувачи, нови формати што им овозможуваат на конкурентите да прикажат повеќе информации, вклучувајќи цени и слики, како и воведување нови рекламни пораки, особено на страниците за споредба.
Google исто така најави „краток тест“ во Германија, Белгија и Естонија, каде што привремено ќе ја отстрани функцијата за прикажување на мапи на хотели од резултатите од пребарувањето, со цел да го процени интересот на корисниците и влијанието. Овие промени доаѓаат по извештаите од страници за споредба на цени, хотели, авиокомпании и трговци, кои пријавија намалување на директните кликови за резервации до 30% по претходните прилагодувања на резултатите од пребарувањето на Google.