Глобалната испорака на преклопни телефони падна за 1% во третиот квартал од 2024 година. Samsung бележи пад од 21%, додека конкурентите како Xiaomi и Motorola остварија значителен раст.
Според најновото истражување на пазарот, глобалното пазарно учество на преклопните мобилни телефони забележа пад на испораките од 1% во третиот квартал од 2024 година, во споредба со истиот период минатата година. Ова е првпат пазарот да регистрира пад во третиот квартал, а клучниот фактор е послабата продажба на моделите Samsung Z Fold6 и Z Flip6.
По лансирањето на Z Fold6 и Z Flip6, Samsung повторно ја презеде водечката позиција на глобалниот пазар со 56% удел во третиот квартал. Сепак, испораките на компанијата паднаа за 21% во споредба со истиот период минатата година, што укажува на предизвиците со кои се соочува Samsung во сегментот на преклопни телефони.
Според податоците, Samsung Z Fold6 не ја постигна очекуваната продажба, додека Z Flip6 не ја достигна популарноста на својот претходник, што резултираше со значителен пад на испораките. Дополнителен предизвик е слабата конкурентност на Samsung на кинескиот пазар, кој е клучен за преклопните телефони.
Листата на пет најдобри брендови на преклопни телефони ја покажува следната ситуација:
За разлика од Samsung, кој бележи пад, останатите брендови остваруваат раст. Xiaomi забележа годишен раст од 185%, додека Motorola постигна раст од 165%.
Јене Парк, виш аналитичар од Counterpoint Research, истакна дека глобалниот пазар на преклопни телефони се наоѓа во фаза на транзиција во обид да стане дел од главниот пазарен тек. Иако телефоните со преклоп како „книга“ имаат високо задоволство кај корисниците, високата цена останува најголема пречка за нивната масовна побарувачка.
Клучни чекори за надминување на овие предизвици се:
- Намалување на цените за да станат уредите подостапни за поширок круг на корисници.
- Унапредување на технологијата на производство за поголема доверливост и пониски трошоци.
Ако брендовите успеат да постигнат рамнотежа помеѓу цената и квалитетот, преклопните телефони имаат потенцијал да се трансформираат од производ со ограничена публика во главен сегмент на пазарот.