Во современиот деловен свет, финансиските компании се соочуваат со постојани предизвици кои произлегуваат од динамичните пазарни услови и брзата технолошка еволуција. Во тој контекст, иновацијата се издвојува како клучен фактор за успех и опстанок, како што на минатонеделната конференција The Economist MeetUp Светот во 2025 истакна Тони Јанковски, директорот за развој и иновации во Diners Македонија:
„Иновацијата во финансиските компании може да се манифестира преку воведување нови производи и услуги, измени на постојните или промени во внатрешните процеси, како што се дигитализацијата или редефинирањето на бизнис моделите. Овие промени често произлегуваат од пазарните услови, бидејќи промената е единствената константа. За да останат конкурентни, компаниите мора да иновираат, со цел постигнување одржливост и инклузија на среден и долг рок – што претставува стратешка определба на Diners.“
Тони Јанковски беше говорник на панелот Иновации во финансискиот сектор: Од нови технологии до инвестициски трендови powered by New Biz Podcast во рамки на конференцијата, на кој се разговараше и за влијанието на дигитализацијата, блокчејн технологијата и вештачката интелигенција врз финансиските услуги, како и промените во инвестициските стратегии и однесувањето на инвеститорите:
„Во однос на новите технологии, компанијата ја разгледува употребата на вештачка интелигенција (AI) и блокчејн. AI се користи за персонализација на услугите преку анализи на корисничките податоци и зголемување на безбедноста при плаќањата. Што се однесува до блокчејнот, компанијата гледа можности за негово иновативно користење, но постојат ограничувања од регулаторната рамка кои бараат соработка со регулаторите и високо стручни кадри“.
За предизвиците и можностите во престојната 2025-та година, Јанковски истакна дека фокусот ќе се префрли од внатрешни иновации на надворешни: „Компанијата, со поддршка од партнери како Casys, планира да испорача нови производи, кредитни и дебитни картички, како и лојалностни програми со персонализирани понуди. Целта е да се приближи до услугите на европскиот пазар, при што процесот бара долгогодишна работа и континуирана едукација на клиентите за инвестирање и интегрирање во еко-системот на компанијата.“
На панелот, покрај Тони Јанковски говореа и Филомена Пљаковска Аспровска, главна извршна директорка и претседателка на Управниот одбор на КаСис и Иван Ивановски, претприемач и инвестициски консултант, а модератор беше Наташа Велковска, директор за ПР и контент продукција во Represent Communications Macedonia.