Во Microsoft се принудени да направат историски промени во нивниот пристап кон безбедноста на корисничките сметки, бидејќи нивните системи моментно блокираат 7.000 напади на традиционалните лозинки секоја секунда, што е речиси двојно повеќе од минатата година.
Според блогот на Microsoft, ерата на лозинки завршува и тие се на сериозна мисија: „Како да убедите милијарда корисници да ја сакаат ‘passkey’.
Сајбер-криминалците ги интензивираат своите активности и следењето на комуникацијата меѓу корисниците и легитимните сервиси, што го потврдува зголемувањето на фишинг нападите за 146% во однос на минатата година. Како одговор, во мај 2024 година, Microsoft воведе можност за безбедно најавување на корисничките сметки преку „passkey“ за неговите популарни услуги како што се Xbox, Microsoft 365 и Microsoft Copilot.
Целта е целосно да се отстранат лозинките
Оваа технологија им овозможува на корисниците да се логираат користејќи отпечаток од прст, препознавање лице или PIN, со што се елиминира потребата да се запомнат лозинките и да се користат еднократни кодови. Како што најавуваат: „Нашата крајна цел е целосно да ги отстраниме лозинките и да имаме сметки кои поддржуваат само ингеренции отпорни на фишинг“.
Microsoft сега се обидува да убеди повеќе од милијарда корисници да ја прифатат оваа нова технологија. Податоците покажуваат дека најавувањето со лозинка е три пати побрзо од користењето традиционална лозинка и осум пати побрзо од комбинацијата на лозинка и повеќефакторска автентикација.
Висока стапка на прифаќање
Успехот на најавување со користење решенија за лозинка достигнува 98%, во споредба со 32% со традиционалните лозинки. Дополнително, 99% од корисниците кои го започнуваат процесот на регистрација на лозинка успешно го завршуваат. Овие податоци укажуваат на висока стапка на прифаќање меѓу корисниците.
Транзицијата кон користење на технологија за безбедно најавување со лозинка наместо лозинки стана широко распространет тренд меѓу водечките технолошки компании. „Amazon“ објави дека на нејзините глобални платформи се создадени 175 милиони безбедни клучеви за пристап за најава на корисниците. Sony Interactive Entertainment забележа дека клучните корисници на пристап пристапувале до нивните онлајн апликации за 24 проценти побрзо, додека 88 проценти од корисниците на кои им биле претставени придобивките успешно почнале да ги користат.
Во корпоративниот свет, компаниите како Hyatt, IBM, Target и TikTok ги проширија своите можности за автентикација со лозинка. Платформите за е-трговија исто така се успешни во адаптацијата, на пример, Mercari известува за 82,5 проценти успешност на најавување во споредба со 67,7 проценти за еднократните лозинки за SMS. Просечното време за најавување на нивната платформа беше намалено од 17 секунди на 4,4 секунди.