Hisense телевизорите се водечки бренд во буџетскиот сегмент, произведени ширум светот во Кина, Мексико, Словенија и Јужна Африка, под покровителство на компанијата Hisense Group.
Hisense телевизорите се релативно нов играч на пазарот на ТВ уреди, специјализиран за буџетскиот сегмент. Откако се појавија кон крајот на 2015 година, брзо стекнаа популарност благодарение на конкурентните цени. До 2023 и 2024 година, Hisense стана вториот најголем производител на телевизори во светот, веднаш зад Samsung, надминувајќи брендови како TCL и LG.
Hisense, денес вториот најголем производител на телевизори во светот, е основан во 1969 година како производител на радио-апарати во кинескиот град Чингдао. Компанијата започна со производство на телевизори во 1979 година за локалниот кинески пазар, а глобалната експанзија ја започна во 1996 година со влез на јужноафриканскиот пазар.
Каде се произведуваат Hisense телевизорите?
Hisense управува со глобална мрежа на истражувачко-развојни центри и производствени погони:
- Кина (Чингдао): производствен центар за локалниот и азискиот пазар.
- Јужна Африка: првиот производствен погон надвор од Кина, со капацитет од 10 милиони телевизори годишно, за африканскиот и британскиот пазар.
- Мексико (Росарито): клучна фабрика за американскиот пазар, преземена од јапонската компанија Sharp во 2015 година.
- Словенија (Велење): центар за европскиот пазар, со капацитет од над 2,5 милиони телевизори годишно.
Кој ги произведува Hisense телевизорите?
Hisense телевизорите ги произведува Hisense Group, со која во моментов управува претседателот Фишер Ју. Покрај телевизори, Hisense произведува широк спектар на домашни апарати, вклучувајќи машини за перење, клима-уреди и фрижидери.
Групацијата поседува неколку познати брендови како Toshiba, Sharp, ASKO и други, со што ја проширува понудата за различни потрошувачки групи. Hisense ги користи брендовите Sharp и Toshiba за привлекување купувачи на буџетски телевизори.
Hisense интензивно инвестира во ширење на своето глобално присуство, вклучувајќи влез на индискиот пазар и дополнителни вложувања во производните капацитети во Мексико, со цел да стане водечки ТВ бренд, пишува SlashGear.
ВИДЕО РЕЦЕНЗИЈА: Hisense 65U8NQ – Mini LED телевизор што ги надминува можностите на својата класа
Hisense телевизори до 136 инчи и други иновации за паметен дом

