Шефот на YouTube, Нил Мохан откри интересен тренд: Американците сега повеќе гледаат YouTube на телевизори отколку на мобилни телефони, важна промена во 20-годишната историја на платформата и начинот на кој луѓето консумираат дигитален содржина.
Извршниот директор на YouTube, Нил Мохан, објави дека телевизиските екрани ја надминаа мобилните уреди како примарна платформа за гледање YouTube содржина во САД. Оваа информација, објавена во годишното писмо на Мохан, укажува на значајна промена во дваесетгодишната историја на YouTube и начините на кои публиката консумира дигитален содржина.
Според зборовите на Мохан, гледачите дневно гледаат повеќе од милијарда часа YouTube содржина на телевизиски екрани. Оваа промена се случила во декември 2024 година, кога гледањето преку телевизор го надминало користењето на мобилни уреди по време на гледањето. Ова покажува како YouTube прераснал од платформа која беше најмногу користена на компјутери и мобилни телефони во сервис кој денес е неразделен дел од гледањето телевизија во дневната соба.
Нова телевизиска реалност носи интерактивно искуство
Мохан нагласува дека новата телевизиска реалност значително се разликува од претходната. „Нова телевизија не изгледа како стара телевизија“, пишува Мохан. „Таа е интерактивна и вклучува содржини како Shorts, подкасти и преноси во живо, заедно со спортски содржини, ситкоми и ток шоуа кои публиката веќе ги сака.“
Оваа трансформација не се однесува само на уредот кој се користи за гледање, туку и на самиот содржин и начинот на интеракција. YouTube експериментира со функции кои комбинираат традиционално телевизиско гледање со интерактивни елементи. Платформата тестира функцијата „Watch With“, која им овозможува на креаторите да даваат коментари во живо и реакции во реално време на натпревари и настани, почнувајќи со NFL содржина, а се планира проширување на други спортови и видови содржини во текот на 2025 година.
YouTube континуирано доминира
Прелазот на телевизиските екрани како примарен уред за гледање привлекол и нови огласувачи на платформата. YouTube воведува формати специјално дизајнирани за искуството на големиот екран, како QR кодови и реклами за време на паузи. YouTube континуирано доминира во месечниот Gauge извештај на Nielsen, каде го надминуваат другите платформи за стриминг видео содржини, вклучувајќи го и Netflix.
Плановите на YouTube за оваа година
Мохан ги претстави и плановите на YouTube за 2025 година. Платформата планира да ја подобри понудата на подкасти со воведување повеќе алатки за поддршка на подкастерите, да ја подобри монетизацијата за креаторите на содржини и да го поедностави откривањето на подкасти. YouTube исто така вложува во AI алатки кои ќе им помогнат на креаторите во различни аспекти на продукцијата на содржини, од генерирање идеи за видео до креирање на наслови и слики.
Една од најзначајните функции засновани на вештачка интелигенција е автоматското синхронизирање, која им овозможува на креаторите да ги преведат нивните видеа на повеќе јазици со еден клик. Оваа функција се покажа како особено успешна – повеќе од 40% од вкупното време на гледање видеа со синхронизиран звук доаѓа од гледачи кои избрале да ја слушаат синхронизираната верзија.