Следната генерација батерии на BMW донесува поголем досег, побрзо полнење и поголема ефикасност
BMW постојано го истакнува значењето на платформата Neue Klasse и батериите од новата генерација, кои ќе ја придружуваат оваа исклучиво електрична архитектура. Сепак, еден клучен детал досега намерно беше изоставен – досегот. Тоа сега се менува, бидејќи се појавија првите прелиминарни податоци. Оваа недела, BMWBLOGприсуствуваше на работилница во Центарот за компетенции за производство на батериски ќелии во Парсдорф, Германија, каде што беа откриени нови детали за батериите од шестата генерација (Gen6).
BMW наведува дека батерискиот пакет од следната генерација ќе овозможи досег до 900 километри со едно полнење, иако не е прецизирано кои модели ќе можат да ја достигнат оваа бројка. Исто така, потврдено е дека сите електрични модели базирани на платформата Neue Klasse ќе имаат досег од најмалку 600 километри. Ова е приближно ист досег како кај просечен автомобил со бензински мотор. Иако сè уште не може да се каже дека проблемот со досегот е целосно решен, технолошкиот напредок полека нè носи кон таа цел.
BMW моментално планира две различни големини на батериски ќелии, зависно од големината на автомобилот. Батериите од шестата генерација ќе преминат од денешните призматични ќелии на тркалезни ќелии, кои ќе имаат над 20% поголема густина на складирање и зачувување на енергијата. Очекувањата се дека брзината на полнење ќе се зголеми за дури 30%. Исто така, потврдено е дека моделите ќе користат 800-волтен систем за брзо полнење, што ќе овозможи дополнување на енергијата за 300 километри (186 милји) во рок од само 10 минути. Ќе се поддржува и двонасочно полнење.
Кога концептот Vision Neue Klasse X беше претставен пред околу една година, овој електричен кросовер имаше и други технолошки иновации за подобрување на ефикасноста. Аеродинамично обликуваната каросерија го намали воздушниот отпор за 20% во споредба со актуелниот модел iX3, кој е базиран на платформата CLAR.Покрај тоа, новиот систем на сопирање и специјалните гуми дополнително ја подобрија вкупната ефикасност за 25%.
Првиот сериски модел што ќе ги користи батериите од шестата генерација со тркалезни ќелии ќе пристигне кон крајот на оваа година. Се очекува втората генерација на iX3 да дебитира прва, додека во 2026 година ќе следи и i3 лимузината. BMW планира до 2028 година да лансира уште најмалку четири електрични модели. Иако не е прецизирано кои модели ќе бидат вклучени, се претпоставува дека меѓу нив ќе бидат i3 Touring, iX4 и неколку модели наменети за кинескиот пазар, пишува BMW Blog.