Airbus и Boeing ги менуваат своите пристапи во производството додека се подготвуваат за патничките авиони од следната генерација.
Двете компании поставија амбициозни производствени цели, кои ќе ја трансформираат авијацијата, а фокусот е на нови материјали и напредни производствени процеси кои би можеле да го редефинираат начинот на кој се произведуваат авионите.
Во моментов, популарните модели како Airbus A320 и Boeing 737 доминираат на пазарот, што го потврдуваат нивните книги со нарачки. Сепак, споменатите компании посветено работат зад сцената за да ги постават темелите за нивните идни наследници.
Овие теснотрапезни авиони од следната генерација нема наскоро да пристигнат на пазарот, а предизвиците во синџирот на снабдување и потребата за напреден развој на моторите значат дека ќе мора да се чека уште неколку години. И покрај тоа, значајна револуција во производството е веќе во тек.
На неодамнешната конференција во Париз, фокусирана на композитни материјали, Airbus и Boeing ги открија своите извонредни амбиции за производство. Овие компании ги подобруваат своите синџири на снабдување за да ја зголемат продукцијата на 80 авиони месечно, што е двојно повеќе од моменталниот капацитет на Boeing, а истовремено и повеќе од претходно одложената цел на Airbus за испорака од 75 авиони месечно.
Некои индустриски инсајдери сугерираат дека постојат уште поамбициозни цели, а дискусиите навестуваат потреба од испорака до 100 авиони месечно. Овој ритам би значел производство на нов авион со 200 седишта на секои неколку часа.
Зголемувањето на производството има корени во напредокот на науката за материјалите. Децении наназад, алуминиумот беше примарниот материјал во производството на авиони со еден премин, но сега двата производители се насочуваат кон композитни материјали, кои веќе широко се користат во поголеми авиони како Boeing 787 и Airbus A350. Овие материјали нудат значителни предности, вклучувајќи значително намалување на тежината и подобрени аеродинамични профили, што може да резултира со помала потрошувачка на гориво и со тоа помали емисии.