Тајванската компанија AUO, еден од водечките светски производители на напредни технологии за екрани, е создадена со спојување на компаниите Acer Display Technology и Unipac Optoelectronics Corporation.
Иновативниот производ, кој првпат беше претставен на технолошкиот саем Touch Taiwan 2025 во Тајпеј минатиот месец, веднаш ја привлече вниманието на индустријата поради својата уникатна способност да прикажува различна содржина на секоја страна, истовремено задржувајќи висока транспарентност.
Според објавата на AUO, екранот е наменет за интеграција во авијацијата, малопродажбата и внатрешниот дизајн, што претставува значителен чекор напред во еволуцијата на примената на екрани. Новата технологија користи Micro LED технологија, која овозможува висока резолуција, супериорна осветленост и живописни перформанси на боите, дури и во предизвикувачки светлосни услови.

Различни слики на секоја страна
За разлика од традиционалните транспарентни OLED екрани, кои често се соочуваат со проблеми со јасноста на сликата и осветленоста, Micro LED решението на AUO е дизајнирано да ги надмине тие ограничувања. Ултратенкиот 17,3-инчен панел може истовремено да прикажува различни слики или податоци на секоја страна, отворајќи можности за употреба во средини како што се кабините од прва класа во авионите, каде патниците и екипажот можат да комуницираат со свои интерфејси без визуелни пречки.
Инвестиција во MicroLED
„Сакаме да создадеме екрани кои беспрекорно се интегрираат во секојдневниот живот, обезбедувајќи и функционалност и естетика“, нагласи Џејмс Чен, портпарол на AUO. Иван Ву, потпретседателот на AUO за истражување и развој на екрани, додаде: „Започнуваме со инвестиција во microLED со помал капитал, а можеме многу флексибилно да се прошириме, врз основа на деловното планирање. Целта ни е да постигнеме трошочен паритет со OLED до 2030 година, стремејќи се кон намалување на трошоците за 50% на секои две години.“
Аналитичарите проценуваат дека глобалниот пазар на транспарентни екрани би можел да достигне 10 милијарди долари до 2030 година, поттикнат од побарувачката во транспортот, малопродажбата и комерцијалното рекламирање. Компанијата предвидува дека масовното производство би можело да започне кон крајот на 2026 година, со почетна примена во авијација од висока класа и комерцијални простори.

