Новиот изглед на Google Play апликацијата најавува помалку практично, а повеќе интерактивно, визуелно богато и забавно искуство за корисниците.
За време на сесијата „Што има ново во Google Play“ на конференцијата I/O 2025, Google претстави можен редизајн на Play продавницата, со фокус на делот за апликации, познат како „App Home“. Иако прикажаните слики беа рендери, а не конкретни екрани, во контекстот на презентацијата делуваат како дел од активен развоен процес.
Новиот изглед става акцент на динамичност и откривање содржини, со цел Play продавницата да стане помалку формална, а позабавна. Редизајнираниот интерфејс користи визуелно впечатливи решенија како слики и видеа кои се протегаат од раб до раб на екранот, вклучувајќи ја и статусната лента и лентата со апликации. На пример, беше прикажан настан во живо од светот на музиката кој ја промовира апликацијата YouTube Music.
Во споредба со сегашниот дизајн, кој користи правоаголен карусел, новиот изглед ги отстранува тековните секции како „За вас“, „Топ листи“, „Други уреди“, „Деца“ и „Категории“, а сè уште не е познато каде ќе бидат преместени тие категории.

Додека корисникот се движи низ содржината, се отвора нов слој со елементи како каруселите „Повеќе за истражување“ и „Неодамна користени апликации“. Овој дел потсетува на функцијата Collections, чии содржини наскоро ќе бидат директно интегрирани во Play продавницата. Исто така е најавено дека Collections ќе стане достапна и во повеќе земји.
И покрај новиот пристап, каруселите со апликации остануваат присутни, но сега се поголеми и групирани според теми, како што се „Осврти и мислења за албуми“ или „Стримувај нова музика и настапи во живо“. Се издвојуваат и големи заглавја како „Популарни апликации кои вреди да се пробаат“.
На страните на поединечните апликации ќе се појави „херој карусел на содржина“ како прв визуелен елемент, со можност за слушање на аудио примероци директно од тој преглед.
Севкупно, новиот дизајн најавува значителен чекор кон побогато и попривлечно корисничко искуство, со акцент на откривање на нови содржини и поголема интерактивност. Со ова, Google Play се обидува да се позиционира не само како продавница за апликации, туку и како динамичен центар на дигитални доживувања, пренесува 9to5Google.


