Промените донесуваат поголем Search виџет, појасен распоред на копчиња и помодерен дизајн во согласност со Material 3 стилот.
По тестирањето во бета верзија на почетокот на месецот, Google започнува со воведување на редизајнираниот Search виџет на почетниот екран на Android за сите корисници преку апликацијата Google.
Претходниот дизајн на виџетот беше едноставен: издолжена форма во облик на пилула со логото „G“ на Google на левата страна и опционални кратенки за гласовно пребарување и Google Lens од десната страна. Новиот дизајн го задржува основното поле за пребарување, но го сместува во дополнително поле. Кратенките сега се во кружна форма и се преместени крајно десно, што ја намалува натрупаноста на елементите и визуелниот метеж. Дури и ако кратенките се исклучат, виџетот останува во дополнителното поле, протегајќи се речиси до работ на екранот.
Виџетот сега е нешто повисок за да се усогласи со подебелите полиња за внес, карактеристични за Material 3 и „Expressive“ визуелниот пристап, кој сè сместува во рамки. Визуелно потсетува на дизајнот „Circle to Search“ кој беше воведен на почетокот од годинава.
Позадинското поле овозможува прикажување на тапетот дури и кога ефектот на транспарентност е минимален, додека внатрешните форми секогаш ќе бидат потемни од надворешните рамки. Минималната ширина потребна за прикажување на сите четири копчиња (вклучувајќи го и копчето „G“ што ја отвора Google апликацијата) сега е 4×1, наместо претходните 3×1, што може да го наруши постојниот распоред на почетниот екран.
Редизајнираниот виџет се појавува во Google апликацијата во верзија 16.19, како дел од ажурирање од страна на серверот. Доколку сè уште не се прикажува, корисниците можат да пробаат со опцијата „Force stop“ на апликацијата.