Новиот изглед на iOS 26 го освежува уредите, ги обединува платформите и го подготвува теренот за идниот хардвер.
Apple воведе целосно нов Liquid Glass дизајн во iOS 26, но и во macOS 26, iPadOS, watchOS, tvOS и visionOS. Иако софтверските редизајни секогаш претставуваат ризик, се чини дека Apple овој пат направи вистински потег – барем според она што досега беше прикажано.
Компанијата и претходно се соочувала со негативни реакции од корисниците, како што беше случајот со ланскиот редизајн на апликацијата Photos, па многумина не очекуваа дека ќе се впушти во уште една толку голема промена. Сепак, Apple одлучи да ги обедини сите свои платформи под нов визуелен идентитет – и тоа без преголемо нарушување на постоечкото корисничко искуство.
Зошто Liquid Glass дизајнот на iOS 26 е успешен според аналитичарите?
- Светол, свеж и модерен изглед: Уредите на Apple сега добија визуелен сјај што потсетува на стаклена површина со течен одблесок, што создава чувство на нешто ново и елегантно.
- Го задржува препознатливото корисничко искуство: Иако визуелно поразличен, основните елементи на интерфејсот остануваат препознатливи. Тоа значи дека корисниците нема повторно да учат како да го користат уредот.
- Постигнува чувство на унифицирано искуство на различни уреди: Без разлика дали користите iPhone, Mac или Apple Watch, сè изгледа доследно и кохерентно, што го зацврстува чувството на целосен екосистем.
- Подготвува терен за идните уреди: Се шпекулира дека овој дизајн е создаден со предвид во идни уреди, како што се Apple Glasses или следната генерација на iPhone со целосно екранска предна страна, без рамки или копчиња.
Иако последниот збор ќе го имаат корисниците кога iOS 26 официјално ќе биде лансиран во септември, првите впечатоци укажуваат дека Apple би можел да постигне голем успех со овој промислен и стратешки усогласен дизајн, пишува 9to5Mac.