Технолошкиот гигант ја засилува трката во AI пребарувачите со целосна интеграција на Gemini, кој ќе им помага на корисниците со секојдневни задачи, организација и пребарување.
Компанијата лансира пакет од нови функции со кои Gemini длабоко се вградува во Chrome. Тоа започнува со најавата дека за Gemini во Chrome повеќе нема да се бара членство и ќе почне да се воведува кај корисниците на Mac и Windows во САД, почнувајќи од денес. Сето ова е дел од битката за привлекување на корисници на пребарувачи поттикнати од вештачка интелигенција, во која се натпреваруваат OpenAI, Anthropic, Google, Perplexity и други компании.
Како и ChatGPT Agent на OpenAI, Google исто така планира да воведе можност Gemini во Chrome да извршува „досадни задачи“ во ваше име во наредните месеци, изјави Чармејн Да Силва, директорка за управување со производи во Chrome, на брифинг со новинарите во средата. Таа објасни дека Gemini ќе може да купува намирници врз основа на список од вашата е-пошта, да ги презакажува испораките, да закажува термини за фризер, да резервира маса во ресторан и повеќе, со контролни точки за сите задачи што се сметаат за „ризични“ или „неповратни“. Google не даде конкретен датум за лансирањето на услугата.

Другите функции на Gemini пристигнуваат побрзо. Новите можности што Google ги најави вчера вклучуваат пристап на Gemini во Chrome до Google Workspace за обични и Enterprise корисници, со почеток на воведувањето од денес, како и интеграции со други Google производи, како Calendar, YouTube, Maps и повеќе. Промените му овозможуваат на Gemini во Chrome да „пронаоѓа релевантни информации на вашиот екран и да презема активности на екранот“ со тие алатки, изјави Да Силва.
„Компаниите се прилично важен фокус за Chrome генерално,“ додаде таа.
На десктоп верзијата на Chrome, корисниците сега ќе можат да го користат Gemini AI агентот преку повеќе различни јазичиња за споредба на производи, резимирање информации од повеќе извори и враќање на претходни страници од историјата на пребарувачот. Тоа значи дека од денес, корисниците ќе можат да ги затворат своите бројни табови, а потоа AI агентот ќе може да ги поврати.
„Да речеме дека баравте активности за тим билдинг и заврши вашиот работен ден — ако сакавте да продолжите утредента, обично луѓето ги оставаа тие јазичиња отворени,“ рече D’Silva. „Но сега можете да ги затворите, а следното утро да кажете: ‘Можеш ли да ми ги покажеш тие активности за тим билдинг што ги гледав вчера?’ И ние автоматски ви ги прикажуваме.“
На мобилни уреди, Gemini веќе беше интегриран во Android, но сега корисниците ќе можат да го споделуваат целиот контекст на една страница, а не само тоа што моментално е на екранот, за да поставуваат „подлабоки прашања,“ објасни D’Silva. Корисниците на iPhone наскоро ќе можат да пристапат до Gemini преку апликацијата Chrome.
Подобрувањата во начинот на кој AI агентите функционираат во пребарувачите се случуваат веќе извесно време. Минатата година, Anthropic го претстави Computer Use, со кој Claude како AI агент можеше да го користи вашиот пребарувач и да завршува задачи во ваше име, а неколку месеци подоцна, OpenAI го најави Operator, дизајниран за иста цел. Ова јули, OpenAI ги спои своите Deep research и Operator функции во еден агентски алат — ChatGPT Agent. Истата недела, Perplexity го лансираше Comet, својот веб-пребарувач потпомогнат со AI. Atlassian неодамна потроши 610 милиони долари за да ја купи The Browser Company, креаторите на пребарувачот со вграден AI — Dia.


