Соработката е проширена со испорака на 23.000 паметни дисплеи и софтвер за далечинско управување, со што се модернизираа дилерствата на Toyota ширум светот. Рекордни 38,8% глобален удел на пазарот за комерцијални дисплеи во вториот квартал од 2025 година го означува најновиот успех во 17-годишното континуирано лидерство.
Samsung Electronics Co., Ltd. денеска ја објави експанзијата на своето партнерство со Toyota Motor, еден од најголемите производители на автомобили во светот, со што решенијата Smart Signage на Samsung ќе бидат воведени во дополнителни дилерства на Toyota на клучни пазари.
Ова проширување следи по успешно спроведената дигитална трансформација во голем обем на 1.250 дилерства во 40 земји, завршена во почетокот на 2025 година во Европа.
Како што купувачите на автомобили сè повеќе се движат меѓу онлајн истражување и физички посети, партнерството има за цел да создаде беспрекорно и поврзано корисничко искуство преку трансформација на традиционалните дилерства во динамични, дигитално унапредени простори.
„Трендот на дигитализација на авто-дилерствата забрзано расте на глобално ниво, а дигиталната сигнализација игра клучна улога во тој процес,“ изјави Хун Чунг, извршен потпретседател и раководител на тимот за Enterprise Business, Visual Display (VD) Business во Samsung Electronics. „Преку нашето партнерство со Toyota Motor, горди сме што испорачуваме иновативни решенија кои го унапредуваат процесот на купување автомобили за клиентите ширум светот. Исто така, посветени сме на развивање на диференцирани технологии прилагодени на потребите на глобално разновидните пазари.“
Подобрување на искуството во Toyota дилерствата
Samsung веќе инсталираше приближно 23.000 Smart Signage дисплеи во Toyota дилерства низ Европа, Блискиот Исток и Заедницата на независни држави (CIS), што претставува еден од најобемните комерцијални проекти за дигитална сигнализација на компанијата досега.
Разновидни Samsung екрани на допир и внатрешни LED дисплеи се поставени на клучни локации во дигиталните дилерства на Toyota, вклучувајќи приемни зони, простории за консултации, зони за изложување возила и простории за одмор на клиентите. Овие производи вклучуваат и серијата QMC – линија на 4K UHD дисплеи со големина од 43 до 98 инчи, кои се одликуваат со анти-рефлексивен панел, униформи рамки за беспрекорно користење во портрет или пејзаж ориентација, како и EPEAT Silver сертификација за еколошки перформанси.
Клиентите во дигиталните дилерства на Toyota можат да разгледуваат модели на возила, да ги прегледуваат спецификациите на производите и да ги истражуваат достапните понуди директно преку Samsung Smart Signage дисплеите. Интерфејсите на допир овозможуваат прилагодување во реално време, помагајќи им на посетителите да ја изградат својата идеална конфигурација на возило на екранот. Овие дигитални алатки овозможуваат поинтерактивно и поефикасно искуство при купување, при што вработените можат да го насочат своето внимание од рутински објаснувања на производи кон поперсонализирани разговори со клиентите.
Далечинско управување со безбедност на ентерпрајз ниво
Сите дигитални дисплеи во дилерствата се поддржани од MagicINFO™, интегрирано решение на Samsung за управување со уреди на далечина, кое им овозможува на тимовите на Toyota да го следат перформансот на екраните и да решаваат проблеми во рамки на целата мрежа на дисплеи преку централизирана контролна табла. Оваа поставеност овозможува подобра контрола на хардверот, минимизирање на прекините и обезбедување конзистентно функционирање на дисплеите без потреба од поддршка на лице место.
Изграден со заштитни механизми на ентерпрајз ниво, MagicINFO е сертифициран според ISO/IEC 27001:2022 и ISO/IEC 27701:2019 од British Standards Institution (BSI), нагласувајќи ја посветеноста на Samsung на безбедно и на приватност насочено управување со дигиталната сигнализација.
„Интеграцијата на дигиталната сигнализација на Samsung во нашите дилерства донесе вистинска вредност во секоја точка од патувањето на клиентите,“ изјави Дирк Кристианс, менаџер за бизнис трансформација и искуство на брендот во Toyota Motor Europe. „Постојат повеќе етапи во процесот на купување автомобил, и ние мора да ја пренесеме вистинската информација во вистински момент за да обезбедиме одлично искуство за клиентите. Можноста за далечинско управување со нашите дисплеи во реално време преку MagicINFO значително ја зголеми ангажираноста на клиентите во нашите дигитални дилерства.“
Според неодамнешен извештај на Omdia, глобалниот пазар за дигитална сигнализација се очекува да достигне вредност од 12,6 милијарди долари до 2029 година. Во вториот квартал на 2025 година, Samsung постигна рекорден глобален удел од 38,8% по обем, задржувајќи ја својата позиција како водечки светски провајдер на комерцијални дисплеи веќе 17 последователни години.