Google воведува нов AI режим во пребарувачот Google Search, кој им овозможува на корисниците да пребаруваат и купуваат со помош на визуелни прикази и гласовни команди, потпомогнати од вештачка интелигенција.
Компанијата најави целосно нова функција во рамките на Google Search – AI Mode, која им овозможува на корисниците да истражуваат, пребаруваат и купуваат преку комбинација на слики, глас и текст. Оваа иновација ги користи напредните мултимодални можности на моделот Gemini 2.5, комбинирајќи го препознавањето слики преку Google Lens и класичното пребарување, со цел пребарувањето да стане поинтуитивно и природно.
Новиот начин на пребарување овозможува идеите да се изразат преку слика, глас или текст. На пример, ако барате инспирација за „maximalist“ уредување на спална соба, AI Mode ќе прикаже визуелни резултати кои одговараат на тој стил, а корисникот потоа може да го прецизира изборот барајќи потемни нијанси или посмели шари. Секоја прикажана слика е поврзана со извор, па може веднаш да се дознае повеќе за производот или идејата.
AI Mode носи револуција во начинот на визуелно пребарување и купување
AI Mode ја олеснува и куповината. Наместо класичните филтри, доволно е да се опише што се бара – на пример: „barrel фармерки што не се премногу широки“. Системот потоа прикажува релевантни производи од огромната база Shopping Graph, која содржи повеќе од 50 милијарди артикли, вклучувајќи оцени, понуди и достапност во реално време.
Ако сакате дополнително да прецизирате, можете едноставно да кажете: „сакам модел до глужд“, а AI веднаш ќе ги прилагоди резултатите. Купувањето се одвива со директен пристап до веб-страницата на избраниот продавач. Благодарение на фактот што базата се ажурира повеќе од 2 милијарди пати на час, резултатите се секогаш точни и свежи.
Она што го прави AI Mode особено моќен е новата технологија visual search fan-out, која му овозможува на системот да анализира слики на подлабоко ниво – препознава главни и споредни објекти, нијанси и детали во контекст на прашањето што го поставува корисникот. На мобилните уреди, можно е понатамошно истражување на сликата со поставување дополнителни прашања за тоа што се гледа.
Новата функција моментално е достапна во САД и на англиски јазик, а Google планира наскоро да ја прошири и на глобално ниво. Целта е да им се овозможи на корисниците поприродно и поинтелигентно искуство во пребарувањето – без разлика дали бараат инспирација за уредување на домот, модни парчиња или конкретен производ што штотуку го виделе, објави Google на својот блог.