Samsung склучи партнерство со Perplexity AI за да го донесе својот паметен пребарувач на новите 2025 модели телевизори, со бесплатна едногодишна Pro претплата за корисниците.
Samsung објави ново партнерство со стартапот Perplexity, чиј AI пребарувач отсега ќе биде достапен на неговите паметни телевизори. Сопствениците на Samsung телевизори од 2025 година ќе можат веднаш да ја користат апликацијата, додека постарите модели од 2024 и 2023 година ќе добијат ажурирање преку OTA системотподоцна во текот на годината.
Покрај оваа вест, Perplexity нуди и бесплатна едногодишна претплата на својот Pro план, која корисниците можат да ја активираат со скенирање QR код во рамки на апликацијата.
Perplexity е познат по својот AI пребарувач кој овозможува подлабоки и поконтекстуални резултати во споредба со класичните пребарувачи како Google. Нивниот систем ги комбинира можностите за пребарување и разговор, овозможувајќи им на корисниците да поставуваат прашања преку текст или глас.
Сепак, соработката со Samsung предизвика изненадување во индустријата. Во последно време, Perplexity е предмет на бројни обвинувања — Cloudflare во август ја обвини компанијата за недозволено собирање податоци од веб-страници, додека две јапонски медиумски куќи поднесоа тужба за наводно кршење на авторски права и погрешно наведување информации. Само еден месец подоцна, и Merriam-Webster поднесе тужба против Perplexity од слични причини.
И покрај контроверзиите, овој потег ја покажува желбата на Samsung да ги претвори своите паметни телевизори во мултифункционални AI платформи, нудејќи им на корисниците можност да истражуваат интернет и да приступуваат до информации на целосно нов начин.