Отворањето на апликацијата Maps на Apple би можело да изгледа малку поинаку во блиска иднина.
Според новинарот на Bloomberg, Марк Гурман, Apple планира да воведе реклами во апликацијата Maps веќе следната година. Иако тие нема да бидат толку „досадни“ како рекламите на YouTube, Apple сака да понуди подобра видливост на Maps за рестораните и бизнисите кои се подготвени да платат за тоа.
Кога барате нов ресторан или соодветен бизнис, можеби веќе сте навикнати да гледате реклами на Google Maps или Yelp кои истакнуваат одредени објекти. Сепак, Гурман изјави дека Apple планира да се потпре на вештачка интелигенција за подобри резултати при пребарувањето и да понуди подобар интерфејс од Google Maps.

Воведувањето реклами во iOS екосистемот на Apple не треба да биде изненадување, бидејќи Гурман и претходно, во 2022 година, извести за интересот на компанијата за оваа можност. Покрај тоа, Apple веќе нуди рекламни слотови во App Store, каде што развивачите можат да платат за да се појават на повидливо место при пребарувања од страна на корисниците.
Покрај во Maps, Apple би можел да разгледува и можност за воведување реклами во своите апликации News, Books, Podcasts и други, со цел да генерира поголем приход.

