Apple ја објави листата на најдобрите апликации за 2025 година, а меѓу победниците се Tiimo, Pokémon TCG Pocket, Strava и HBO Max.
Apple официјално ја претстави листата на победниците на App Store Awards 2025, декемвриската селекција која традиционално ги истакнува апликациите со најголемо влијание врз корисниците во текот на годината.
Вкупно се наградени 17 апликации и игри, распределени по категории за iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, Apple TV и Apple Vision Pro. Дополнително, шест апликации освоија признание за културно влијание благодарение на својот придонес кон општеството и позитивните промени што ги поттикнуваат.
Apple ги објави најдобрите апликации и игри за 2025: доминираат Tiimo и Pokémon TCG Pocket
Меѓу најголемите изненадувања е изборот за iPhone апликација на годината: победата ја однесе Tiimo, визуелен планер создаден специјално за лица со невродивергентни потреби, како корисници од аутистичниот спектар. Апликацијата користи едноставен и извонредно прегледен интерфејс за да го олесни планирањето, да го намали стресот и да го подобри фокусот, што Apple посебно го истакна како пример за достапен и сеопфатен дизајн.
Кога станува збор за игрите, титулата iPhone игра на годината ја освои Pokémon TCG Pocket, дигиталната верзија на култната Pokémon игра со карти, што особено ги израдува фановите на серијалот.

Во продолжение е целосната листа на победниците:
Најдобри апликации на годината
-
iPhone: Tiimo
-
iPad: Detail
-
Mac: Essayist
-
Apple Vision Pro: Explore POV
-
Apple Watch: Strava
-
Apple TV: HBO Max
Најдобри игри на годината
-
iPhone: Pokémon TCG Pocket
-
iPad: DREDGE
-
Mac: Cyberpunk 2077: Ultimate Edition
-
Apple Vision Pro: Men Yun
-
Apple Arcade: WHAT THE CLASH?
Добитници на наградата за културно влијание
-
Art of Fauna
-
Chants of Sennaar
-
despelote
-
Be My Eyes
-
Focus Friend
-
StoryGraph
Овогодинешната листа јасно покажува два тренда: апликациите што промовираат инклузивност и ментално благосостојба стануваат сè поважни, додека VR и AR платформите како Apple Vision Pro постепено го освојуваат својот простор во креативните и едукативните искуства.

