Изработката на 3D модел за употреба во видео игрите е комплицирано и одзема многу време. Сепак, според информациите достапни на TheNextWeb, Nvidia разви софтверска алатка која ги претвора фотографиите во детални 3D модели подготвени за обработка.
Како функционира 3D MoMa?
Nvidia веќе некое време работи на софтверски алатки засновани на употреба на вештачка интелигенција за претворање на фотографиите во 3D објекти. Последна во низата вакви програми (По Instant NeRF која ги претвора фотографиите во детални 3D сцени и DIB-R која претвора 2D во 3D модели) е исто така 3D MoMa. Како оваа програма се разликува од нејзиниот претходник?
Бидејќи е наменет првенствено за употреба во индустријата за игри за лесно користење на 3D моделите во самите сцени. Имено, 3D MoMa не само што може да претвори фотографија од одреден објект во детален тридимензионален модел, туку автоматски врши и фотограметрија, т.е. мерење на димензиите на истиот објект заедно со други карактеристики важни за користење на објекти во 3D видео игри.
3D MoMa користи процес наречен „inverse rendering“ за да ги одреди физичките атрибути на одредена сцена со помош на вештачка интелигенција. Покрај димензиите на објектот, важни карактеристики на сцената се осветлувањето на објектот и неговата точна геометрија. Сето тоа е можно со детална анализа на фотографијата од страна на ВИ.
Според потпретседателот на Nvidia за истражување на графика за видео игри, „3D MoMa ја користи напредната вештачка интелигенција и сировата моќ на нашите графички картички за да создаде 3D објекти што програмерите и програмерите можат лесно да ги увезат и обработат во која било од популарните програми“.
Демонстрација
За да ги демонстрираат можностите на ова софтверско решение на Конференцијата за компјутерска визија и препознавање на модели (CVPR) во Њу Орлеанс, тим на развивачи на Nvidia претстави стотици фотографии од кларинети, тромбони, труби, саксофони и тапани и користењето на 3D MoMa ги претвори сите овие инструменти во 3D објекти.
После тоа, програмерите ги обработија овие објекти на многу полесен и побрз начин, ги променија материјалите од кои се направени и ги сместија во неколку анимирани виртуелни сцени, притоа прикажувајќи го и полесното поставување на прецизно осветлување на истите објекти. Импресивно, ништо. Оваа програма се уште се развива, не се споменува датумот на финалната верзија, но веќе е многу моќна алатка која сигурно ќе го олесни развојот на видео игрите.