Веќе следната година Rimac има намера да произведува доволно батерии за 40.000 автомобили, а до 2028 година производството ќе се зголеми на 200.000.
Rimac Automobili работи на развој на нови батериски модули за автомобили, кои би требало да имаат значително поголема енергетска густина од сегашните.
Во интервју за Auto News Europe, Васим Сарвар Дилов, шеф на одделот за истражување и напредно инженерство на Rimac, открива дека хрватската компанија работи на структурни батерии кои треба да бидат составен дел од конструкцијата на автомобилот.
Rimac, исто така, сака да го подобри односот на масата на ќелиите на батеријата и модулот на батеријата на 75 проценти. На пример, кај Porsche Taycan, ќелиите на батериите сочинуваат 63 проценти од вкупната маса на модулот за батерии, кај Tesla Model 3 64 проценти и кај Nevera 67 проценти. Поголем процент значи повеќе енергија во иста маса, односно помала маса на батериски модули со иста количина на енергија.
Rimac сака да постигне поголема густина на енергија во своите батериски модули со користење на нови цилиндерски батериски ќелии со дијаметар од 46 милиметри и различни висини кои подобро би се вклопиле во самиот модул.
Rimac има големи планови со своите нови батерии. Веќе следната година тие имаат намера да произведат доволно батерии за 40.000 автомобили, а до 2028 година производството ќе се зголеми на 200.000 годишно. Дилов истакна дека компанијата во моментов преговара со три производители на батериски ќелии со цел да се најде најдобриот снабдувач.
„Порано, само ги баравме најдобрите ќелии за нашите батерии. Кога се обидувате да добиете ќелии за неколку стотици автомобили, имате слобода да направите нешто такво. Но, сега значително ќе го зголемиме производството на стотици илјади, што значи дека за нас започнува нова ера“.
Иако во Rimac се обидуваат дополнително да го подобрат својот батериски хардвер, софтверот е она што најмногу ги разликува нивните батерии од нивните конкуренти. Дилов тврди дека благодарение на неговиот софтвер, тие можат да добијат повеќе енергија од батериите отколку нивните конкуренти.
Сè уште не е откриено за кого Rimac би произведувал толкави количини батерии за автомобили.