Француската влада ги зголеми субвенциите за граѓаните кои ги заменуваат автомобилите на конвенционален погон со електрични велосипеди.
Владата нуди и до 4.000 евра за секој граѓанин кој ќе се откаже од транспортно средство што загадува и ќе избере „почиста“, поеколошка алтернатива.
За оние кои живеат во домаќинства со ниски приходи во урбаните зони со ниски емисии и кои се откажуваат од своите автомобили, достапна е субвенција од 4.000 долари за купување електричен велосипед. Иницијативата може да ја користат и оние кои сакаат да користат традиционални, немоторизирани велосипеди. Нешто помали субвенции се достапни за француските граѓани со повисоки примања.
Субвенциите првично беа воведени минатата година, но неодамна беа зголемени откако владините претставници сфатија дека треба повеќе да се направи за да се стигне до Холандија, Германија и Данска. Француската влада сака 9 отсто од земјата да премине на велосипеди до 2024 година, додека само 3 отсто од земјата ги користи сега. Тој процент во Холандија е неверојатни 27 проценти.
Политиката на француските функционери се заснова на моделот на програмата во Литванија, во која граѓаните имаат право на субвенција до 1.000 евра за купување на нов електричен велосипед, скутер, мопед, мотоцикл или дури и заем за јавен превоз. во замена за нивното старо возило.
Франција не троши пари само на поединечни иницијативи, туку владата вети дека ќе инвестира 250 милиони евра за да го направи градот Париз „целосно пријателски настроен кон велосипедите“. Градоначалничката Ен Идалго повторно победи минатата година на изборите и вети нови 130 километри велосипедски патеки во следните пет години.