Брендот Fiat се враќа на Саемот за потрошувачка електроника (CES) во Лас Вегас, највлијателниот настан на високата технологија во светот, со две главни иновации кои го вклучуваат новиот електричен модел 500, врв на стратегијата за електрификација на брендот.
CES 2023, кој ќе трае до 8 јануари, е светска сцена за иновации и идеално опкружување за Fiat, глобален бренд кој промовира „tech it easy“ пристап кон технологијата која е достапна за секого нудејќи едноставна и интуитивна технологија.
Во таа насока, Fiat за прв пат на публиката го носи првиот салон за автомобили во метаверзумот: продавницата Fiat Metaverse. Оваа револуција во корисничкото искуство е достапна благодарение на соработката со Microsoft и Touchcast, на штандот на Microsoft, што создава салонско искуство од удобноста на домот.
Покрај продавницата на Fiat Metaverse, новиот 500 ќе биде во центарот на вниманието и во областа Free2Move на штандот на Stellantis.
И двете од овие иницијативи ги рефлектираат основните вредности на брендот Fiat, кои даваат приоритет на потребите на клиентите, додека остануваат релевантни во ерата на постојани промени.
Лансирана минатиот декември во Италија, Fiat Metaverse продавницата го прави брендот лидер во понудата на виртуелно и едноставно корисничко искуство со човечки фактор. Во рамките на Fiat Metaverse Store, клиентите ќе можат да го откријат, конфигурираат, па дури и да го купат моделот New 500 La Prima by Bocelli, со чувство дека се во вистински салон благодарение на Genius for Fiat производите, вистинска личност која е таму за да одговори на сите прашања. Целиот асортиман на новиот модел 500, дополнителни модели и пазари може да се најдат во метаверзум салонот во текот на 2023 година.
Продавницата на Fiat Metaverse е лесна за употреба и достапна за сите технологии и не бара VR очила или скап хардвер.