Непотребно е да се каже дека ова ќе го олесни паралелното паркирање бидејќи едноставно ќе застанете до слободен простор и едноставно ќе се „лизнете“ внатре
Hyundai Mobis го претстави својот најнов модул e-corner 2021 и веќе е виден на неколку концепти на компанијата. Сепак, производителот штотуку го претстави прототипот Ioniq 5 опремен со четири модули на секое тркало.
Модулите овозможуваат свртување на тркалата до 90 степени, што на возилата им дава неспоредлива можност за маневрирање. Како што можете да видите во приложеното видео, прототипот има режим на работа „Crab Driving“, во кој сите четири тркала се вртат за 90 степени. Ова му овозможува на возилото да се движи странично наместо само напред и назад.
Непотребно е да се каже дека ова ќе го олесни паралелното паркирање бидејќи едноставно ќе застанете до слободен простор и едноставно ќе се „лизнете“ внатре.
За моменти кога треба брзо завртување, тука е функцијата за вртење во нула. И тоа е демонстрирано – тркалата се вртат под агол од околу 45 степени за да му овозможат на прототипот да може да се заврти за 360 степени.
Понатаму, прототипот може да вози дијагонално како GMC Hummer EV. Тука е и функцијата за завртување, која им овозможува на предните тркала да останат исправени додека задните тркала се вртат за 90 степени. Слично е на функцијата свртување во нула, иако радиусот на свртување изгледа малку поголем.
Од Hyundai Mobis не кажуваат многу за прототипот, но велат дека видеото покажува „движења во реалниот живот“ овозможени од модулите e-corner и истакнуваат дека нивните „предности во тесниот центар на градовите или места за утовар треба да бидат очигледни“.
Модулите e-corner комбинираат системи за управување, сопирање, суспензија и погон во секое тркало. Hyundai Mobis работи со оваа идеја повеќе од пет години, бидејќи концептот беше претставен на CES 2018, а технологијата од тогаш еволуира. Крајната цел е овите модули да влезат во производните модели.