Глобалниот хемиски производител BASF соработува со американски компании за производство на литиум-јонски ќелии користејќи рециклирани материјали. Овој пристап ќе го намали јаглеродниот отпечаток на батериите до 25 проценти.
Литиум-јонските батерии се клучна компонента на енергетската транзиција што се случува низ целиот свет додека земјите се обидуваат да се оддалечат од фосилните горива и кон обновливите извори на енергија. Транзицијата се прави за да се намалат емисиите од согорувањето на фосилните горива, но додека светот се обидува да ја зајакне својата енергетска инфраструктура за да ги надмине празнините од обновливите извори на енергија, влијанието на литиум-јонските батерии доаѓа до израз.
Литиумот, главната компонента во овие батерии не е достапен бесплатно и треба да се ископува и транспортира, и двата процеси се базираат на фосилни горива, што резултира со емисии на јаглерод. Потегот на BASF е чекор кон намалување на влијанието на литиум-јонските батерии, кои се многу барани.
Погонот на BASF во Battle Creek, Мичиген моментно произведува катодни активни материјали, кои се користат во литиум-јонските батерии од Nanotech Energy со седиште во Лос Анџелес.
Според новиот аранжман, BASF се поврза со Американската компанија за технологија на батерии (ABTC) од Renault, која рециклира батерии, и ATODA advanced Materials Inc., која произведува прекурсори за катодни активни материјали (pCAM) и материјали од метал хидроксид.
Ова спојување создаде синџир во Северна Америка каде батериите произведени од Nanotech може да се рециклираат од ABTC, а металите на батериите како што се никел, кобалт, манган и литиум ќе се користат од TODA и BASF за производство на pCAM и CAM, соодветно, комплетирајќи го кружниот синџир.
BASF обезбедува слични услуги базирани на рециклирани материјали како решение во Азија веќе многу години. Компанијата неодамна најави сличен капацитет за рециклирање во Европа.