Apple покрена агресивна кампања против Google Chrome, нагласувајќи ја важноста на приватноста и со нова реклама ги повика своите 1,4 милијарди корисници да престанат да го користат Chrome на iPhone
Сите знаеме дека врските можат да бидат комплицирани, но малкумина се толку комплицирани како онаа помеѓу Apple и Google. Во својот неодамнешен билборд што се појави во градовите низ САД, Apple штотуку го „прозва“ Google со јасна порака за своите 1,4 милијарди корисници – престанете да го користите Chrome на вашиот iPhone.
Зошто сега? Google е во мисија да ги конвертира корисниците на Safari во Chrome. Во моментов се потпира на Safari за повеќето пребарувања на iPhone – овозможено со финансискиот договор меѓу Google и Apple, каде што пребарувањето на Google е стандардно на Safari. Но, тој договор наскоро би можел да биде прекинат со антимонополски истраги во САД и Европа. И така Google развива план Б.
Chrome има само 30% од инсталации меѓу корисниците на iPhone. Google има за цел да го зголеми ова на 50%, со што ќе донесе уште 300 милиони корисници на iPhone во својата база. Apple очигледно сака да го спречи ова, бидејќи 300 милиони пара очи генерираат сериозни приходи на интернет, а како што пребарувањето се менува преку воведувањето на вештачката интелигенција на уредите, тоа ќе стане битка помеѓу задржување и конверзија на корисниците.
Затоа Apple се одлучи за билборди за приватност на Safari. Она што започна како локална кампања во Сан Франциско сега стана глобално. И додека во рекламите не се споменува Chrome, нема ни потреба за тоа, бидејќи Safari и Chrome заедно имаат повеќе од 90% од уделот на мобилниот пазар. A на iPhone, тоа е директен дуел меѓу нив.
Приватноста е Ахиловата пета на Chrome. Следењето на колачињата се уште постои, а плановите за нивно постепено укинување веќе се откажани, бидејќи Google се движи низ регулаторното минско поле. Квази-приватниот режим на Chrome е многу помалку приватен отколку што мислат корисниците. Во поново време, видовме и предупредувања дека Google собира податоци на уредите на корисниците на Chrome со скриена поставка што не може да се оневозможи.
Apple штотуку го подигна вниманието во оваа битка за приватност со нова видео реклама која ги користи „Птиците“ на Хичкок за приватност на паметните телефони. Моќна е и незаборавна, а пораката е јасна. Ако не сакате да ве следат онлајн, користете Safari. Што во превод значи – ако не сакате да ве следат онлајн, не користете Google Chrome.