Meta планира да почне да ги користи разговорите со АИ за персонализирање на огласите од 16 декември, но во Европската Унија, Обединетото Кралство и Јужна Кореја таа промена нема да биде спроведена поради GDPR и загриженост на регулаторите.
Од 16 декември сите разговори на корисниците со Meta AI, без разлика дали се текстуални или гласовни, ќе бидат искористени за персонализација на содржината и огласите на Facebook, Instagram и WhatsApp.
Тоа значи дека, на пример, разговор за планинарење со Meta AI ќе резултира со препораки за планинарски групи, објави од пријатели за патеки или огласи за опрема. Сепак, разговорите за чувствителни теми како религија, сексуална ориентација, политички ставови или здравје нема да се користат за огласување.
„Интеракциите на корисниците едноставно ќе станат уште еден дел од влезните податоци кои ќе служат за персонализација на фидовите и огласите. Сè уште сме во процес на изградба на првите услуги кои ќе ги користат тие податоци,“ изјави за Reuters Кристи Харис, менаџерка за политика за приватност во Meta.

Meta официјално ќе ги извести корисниците за промената од 7 октомври. Исклучување на оваа опција нема да биде можно, но корисниците и понатаму ќе можат да го приспособуваат содржајот и огласите што ги гледаат.
Во овој контекст треба да се истакне дека оваа промена засега нема да биде воведена во Европската Унија, бидејќи е во спротивност со Општата регулатива за заштита на податоци (GDPR). Бидејќи Meta не им нуди на корисниците можност за исклучување, ваквата практика тешко би го задоволила барањето за слободна и информирана согласност што ја пропишува GDPR.
Покрај тоа, персонализирањето на огласите врз основа на разговори со АИ би можело да се смета за облик на профилирање, кое во ЕУ е дозволено само со строги заштитни мерки.


