Blue Origin ја претстави супер-тешката верзија на својата ракета New Glenn, што претставува најголем чекор на компанијата досега кон орбитални и лунарни мисии со поголем капацитет.
Новата варијанта на ракетата, наречена New Glenn 9×4, може да испорача повеќе од 70 тони во ниска орбита на Земјата и има поширок дијаметар на носниот оков (просторот каде се сместува товарот) од 8,7 метри.
Компанијата потврди дека New Glenn 9×4 ќе лета заедно со постојната верзија 7×2, а нема да ја замени. Новата верзија користи девет BE-4 мотори за првиот степен и четири BE-3U мотори за горниот степен. Ова претставува зголемување на бројот на мотори во споредба со сегашниот распоред од седум и два мотори.
Новите дизајнерски измени ја подигаат New Glenn во супер-тешка класа, ставајќи ја поблиску до Starship на SpaceX и над повеќето постоечки комерцијални лансери.
Поголемиот бустер и горниот степен ги зголемуваат мисионските можности. Варијантата 9×4 може да испрати повеќе од 70 тони товар во ниска орбита на Земјата, повеќе од 14 тони директно во геостационарна орбита и повеќе од 20 тони кон Месечината. Овие бројки значително ги зголемуваат можностите на Blue Origin за комерцијални, научни и мисии за национална безбедност.
Проширениот носен оков со дијаметар од 8,7 метри исто така поддржува поголеми сателити и погломазни повеќекратни корисни товари. Blue Origin изјави дека овој дизајн ќе овозможи лансирања за „мега-констелации, истражување на Месечината и длабокиот вселенски простор, како и национално-безбедносни мисии како ‘Golden Dome’“.

Додека 9×4 привлекува внимание со своите надградби, Blue Origin исто така потврди подобрувања и за сегашниот New Glenn 7×2. Компанијата соопшти дека подобрувањата „ќе опфатат погон, структури, авионика, повторна употреба и операции на опоравување, и ќе се воведуваат постепено во претстојните мисии на New Glenn почнувајќи од NG-3“. Седумте BE-4 мотори на сегашниот бустер ќе го зголемат вкупниот потисок од 17,36 MN на 20 MN.
Blue Origin истакна дека „BE-4 веќе покажал 2,78 MN на тест-стол под тековните услови на погонското гориво и ќе достигне 2,85 MN подоцна годинава“, при што потладеното гориво го зголемува потисокот од 2,45 MN.
Двата BE-3U мотори на вториот степен исто така добиваат зголемување на потисокот. Нивната вкупна сила ќе порасне од 1,42 MN на 1,78 MN. Компанијата соопшти дека BE-3U веќе постигнал 941.980 N на тест-стол.
Други подобрувања вклучуваат повеќекратно употребливи облоги, нов поевтин дизајн на резервоари и подобрен систем за термичка заштита, со цел да се намали времето на испорака.
Blue Origin нагласи дека 9×4 не ја заменува верзијата 7×2. Наместо тоа, компанијата планира да ги користи двата модели за да им понуди на клиентите поширок избор на опции за лансирање.
Објавата доаѓа неколку дена по вториот успешен лет на ракетата New Glenn, која ги носеше NASA-ините сонди ESCAPADE кон Марс, по што бустерот се врати на брод.
Со новиот дизајн 9×4, Blue Origin има за цел поагресивна конкуренција на пазарот на тешки товарни ракети и зајакнување на својата позиција во програмите за лунарен транспорт.


