Марк Цукерберг и останатите официјални претставници на Meta јасно ставаат до знаење дека натпреварот со TikTok платформата е нивен приоритет, а сега се познати повеќе детали како тоа имаат намера да го спроведат.
Социјалната мрежа Facebook работи на голем редизајн на главниот feed кој значително би ја нагласил препорачаната содржина на страници, креатори и луѓе кои корисникот не ги следи.
Според првиот човек задолжен за Facebook апликацијата во Meta, Том Алисон, целта е да се префрли Facebook на „Discovery Engine“, кој во голема мера би се потпирал на препораки, нешто слично на фидот For You на TikTok. Препораките главно ќе потекнуваат од „неповрзани“ содржини, вклучително и Reels, а корисниците ќе гледаат помалку објави од пријателите и членовите на семејството во нивните доводи. Планот вклучува и враќање на сандачето на Messenger во апликацијата Facebook за да ги поттикне корисниците да споделуваат повеќе содржини од гореспоменатиот Discovery Engine.
Засега не е познато колку време ќе ѝ треба на Meta да ги спроведе овие промени. Сепак, некои слични промени веќе се случуваат на Instagram. Ова не е прв пат претставници на Meta да навестуваат големи промени во апликацијата Facebook, ниту пак првпат слушаме за претстојниот пресврт од социјалната мрежа во Discovery Engine.
Цукерберг објави во април дека компанијата е среде „голема промена“ која ќе ја промени динамиката на фидот, за да ги нагласи препораките поттикнати од вештачката интелигенција во однос на социјалните графикони на корисниците. Зборовите на Алисон јасно покажуваат колку се важни новите приоритети за компанијата, која очајно се обидува да го достигне TikTok.
Сепак, преместувањето кон повеќе препораки може да биде проблематично за компанијата. Тековните алгоритми за препораки беа критикувани за искористување на поделбите и промовирање на дезинформации. Алисон истакна дека ќе има построги правила за препорачаната содржина, но компанијата често имала проблеми со спроведувањето на сопствените правила. Тој наведе дека компанијата го менува начинот на кој гледа на својата посветеност да ги намали „негативните искуства“.
„Намалувањето на негативните искуства повеќе не е приоритет на производот, бидејќи е посоодветно поврзано со културата на производот што се обидуваме да ја изградиме преку нашиот пристап да бидеме доверливи, ориентирани кон луѓето и обединети. Нашиот фокус е да го направиме ова холистички во сите наши производи како постојан дел од нашата култура, приоритет“, заклучи Алисон.
Извор: Klix.ba