Компанијата Netflix е во еден вид слободен пад, а доколку сме искрени тие се виновни за тоа. По низата дискутабилни потези, како што се зголемување на цената на месечната претплата во одредени региони и воведување забрана за споделување на една сметка меѓу повеќе домаќинства, сега на ред е најдобриот од сите – платената претплата со реклами. Иако мислевме дека е невозможно да се направи таков глупав потег, дури и ако сте Netflix, порталот HotHardware пренесува дека вакво нешто сепак е можно.
Проблеми
Ваквиот развој е предизвикан од проблемите со загубата на корисници во кои се најде Netflix. По огромниот раст во последните години, тие изгубија 200.000 претплатници во текот на првиот квартал оваа година, а се очекува да загубат уште два милиона во текот на вториот квартал.
Ова вклучуваше аларм и потреба да се најдат решенија и за постоечките и за привлекување нови корисници. Евтината претплата со пониска цена веројатно изгледа како одлична идеја за лидерите на компаниите, но прашање е колку е тоа точно.
Изгледа не се шегуваат
Пред неколку месеци, директорите на Netflix изјавија дека размислуваат да воведат поевтино ниво на претплата што, поради намалената цена, ќе прикажува реклами. Значи, не бесплатен Netflix по принципот „па кому му е гајле за реклами ако е бесплатно“, туку „дајте ни ги вашите пари, но и гледајте реклами“. Сепак, како што тогаш се зборуваше, таквата одлука беше изложена на огромна критика.
Се чини дека ситуацијата драстично се промени за само неколку месеци. Извршниот директор на Netflix, Тед Сарандос изјави дека „има луѓе кои мислат дека Netflix е прескап за нив, но дека не би им пречеле реклами со поевтина претплата“. Искрено, сè уште не сме слушнале за такви луѓе, но кои сме ние да не се согласуваме со лидерот на оваа платформа.
На тој начин, Тед и официјално го потврди она што досега се шпекулираше, а тоа е дека ќе има верзија на платформата Netflix за која ќе платите помалку, но и дека ќе мора да „уживате“ во рекламите. Засега не е познато колку ќе чини овој тип на претплата, ниту колку долги и чести ќе бидат рекламите. Но дека ќе има, веќе е сигурно.